Teatterivierailu vanhempaintoimijoille Kansallisteatteriin

Suomen Kansallisteatteri ja Vanhempainliitto järjestävät yhteistyössä teatterivierailun Kansallisteatteriin. Vapaaehtoistoimijat puurtavat vuosittain valtavan määrän työtä toisten hyväksi. Välillä on hyvä pysähtyä hengähtämään ja mikäpä sen parempi keino kuin teatteri. Ilmoittaudu nyt mukaan viihtymään vanhempaintoimijoiden yhteiseen teatteri-iltaan.

Suomen Kansallisteatteri kutsuu vanhempainyhdistystoimijat teatterivierailulle torstaina 14.2.19 klo 17.00 alkaen. Ovet avautuvat klo 16.50. Tilaisuus on tarkoitettu Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistyksille.

Illan aikana kerromme sinulle teatterin esityksistä, teatterikasvatuksesta, yleisötyöstä sekä varainhankinnasta.  Kansallisteatterin kevään 2019 varainhankintaesitteen löydät täältä.

GABRIEL

Sydämetön komedia rakkauden nälästä ja vallankäytöstä

Illan esityksenä on iki-ihana Mika Waltarin tekstiin perustuva Gabriel. Esitys alkaa Kansallisteatterin Willensaunassa klo 19.00.  Kansallisteatteri tarjoaa liput kaikille tilaisuuteen ilmoittautuneille. Esityksen kesto on 2 tuntia 30 min, sisältää väliajan. Lisätietoa näytelmästä löydät täältä.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 25.01.19 (maks. 2 hlöä/yhdistys). Kansallisteatteri joutuu myymään käyttämättömät liput uudelleen, joten ilmoitathan viimeistään perjantaina 8.2.19 klo 15.00 mennessä, mikäli et pääse tilaisuuteen. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko sekä teatterivierailuun että Gabriel-näytökseen vai vain teatterivierailuun.

Tilaisuus on täynnä. Kiitos valtavasta mielenkiinnosta.

Toimi nopeasti, sillä mukaan mahtuu vain 60 osallistu­jaa.  Suomen Vanhempainliiton toimistolla yhteyshenkilönä toimii Valtteri Tervala.

Tervetuloa yhteiseen teatteri-iltaan!

Lisätietoja.