Haemme perhetyön asiantuntijaa

Vanhempainliitossa käynnistyy uusi, varhaiskasvatukseen liittyvä Karuselli-hanke. Hankkeessa keskitytään varhaiskasvatusikäisten lasten hyvinvointihaasteiden ratkaisemiseen vanhempien vertaisuutta, yhteisöllisyyttä ja osallisuutta vahvistamalla. Hanketta toteutetaan yhteistyössä Etelä-Suomessa sijaitsevien pilottipäiväkotien kanssa.

Etsimme STEA-rahoitteiseen Karuselli-hankkeeseen perhetyön asiantuntijaa määräaikaiseen, kolme vuotta kestävään tehtävään.

Perhetyön asiantuntija osallistuu Karuselli-hankkeen suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin varhaiskasvatuksen asiantuntijan työparina. Työssä tehdään tiivistä yhteistyötä pilottipäiväkotien ammattilaisten ja vanhempien sekä pilottikuntien kanssa.

Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on korkeakoulututkinto ja kokemusta perheiden kanssa tehtävästä työstä sekä hanketyön vaatimasta selvitys- ja raportointityöstä. Toivomme, että sinulla on aktiivinen, luova kehittämisote ja hyvät vuorovaikutustaidot, joilla innostat ja kannustat vanhempia ja perheitä yhteistyöhön. Työssäsi auttaa, jos olet tutustunut kodin ja päiväkodin yhteistyöhön sekä vanhempaintoimintaan ja sinulla on kokemusta erilaisten perheiden kohtaamisesta ja ryhmätoiminnan vetämisestä. Jos lisäksi olet taitava viestijä ja analyyttisen tekstin tuottaja, voi tämä paikka olla sinun.

Tarjoamme monipuolisen ja vastuullisen tehtäväkentän perheystävällisiä käytänteitä noudattavassa työyhteisössä. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kruununhaassa. Työntekijöillä on etätyömahdollisuus. Perhetyön asiantuntijan tehtävä sisältää matka-, ilta- ja viikonlopputyötä. Toivomme tehtävään hakijoita eri taustoista ja sukupuolista.

Hakemus palkkatoiveineen tulee toimittaa Suomen Vanhempainliittoon Duunitorin hakemukset-palvelun kautta viimeistään 23.2.2020. Toiminnanjohtaja Ulla Siimes vastaa asiaa koskeviin puhelintiedusteluihin perjantaina 14.2. klo 12-14 sekä tiistaina 18.2. klo 9-11 numerossa 040 553 0981.

Hae paikkaa Duunitorin työnhakupalvelussa

Suomen Vanhempainliitto on valtakunnallinen vanhempien osallisuuden sekä kodin ja koulun/päiväkodin yhteistyön asiantuntija. Liittoon kuuluu n. 1300 rekisteröitynyttä päiväkodeissa, kouluissa ja kuntatasolla toimivaa vanhempainyhdistystä.