Haemme järjestötoiminnan asiantuntijaa

28.10.2020

Haku on päättynyt 5.11.2020

Etsimme nyt kahden vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen järjestötoiminnan asiantuntijaa (1.1.2021 – 31.12.2022).

Järjestötoiminnan asiantuntija kehittää Vanhempainliiton yhdistys- ja järjestötoimintaa ja auttaa liiton jäsenyhdistyksiä menestymään, verkottumaan ja tekemään yhteistyötä päiväkotien, koulujen, oppilaitosten ja kuntien kanssa. Työssä käytetään monipuolisesti eri viestintäkanavia ja -välineitä.

Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on korkeakoulututkinto sekä kokemusta yhdistys- / järjestötoiminnasta. Toivomme, että sinulla on kiinnostusta olla mukana järjestötoimintaan liittyvien digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Työssäsi auttaa aktiivinen kehittämisote ja taito innostaa ja kannustaa vapaaehtoistoimijoita. Vanhempaintoiminnan, koulumaailman ja kuntatason vaikuttamistyön tuntemus on ehdottomasti plussaa. Jos lisäksi teet tuloksellista työtä itsenäisesti, mutta yhteen hiileen puhaltaen ja sinulla on hyvät kouluttaja- ja vuorovaikutustaidot, voi tämä paikka olla sinun.

Tarjoamme monipuolisen ja vastuullisen tehtäväkentän perheystävällisiä käytänteitä noudattavassa työyhteisössä. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kruununhaassa. Työntekijöillä on etätyömahdollisuus. Järjestötoiminnan asiantuntijan tehtävä sisältää matka-, ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakemus palkkatoiveineen tulee toimittaa Suomen Vanhempainliittoon Duunitorin hakemukset-palvelun kautta viimeistään 5.11.2020. Toiminnanjohtaja Ulla Siimes vastaa asiaa koskeviin puhelintiedusteluihin 2.11. klo 11-14 numerossa 040 553 0981.

Suomen Vanhempainliitto on valtakunnallinen vanhempien osallisuuden sekä kodin ja koulun / päiväkodin yhteistyön asiantuntija. Liittoon kuuluu n. 1300 rekisteröitynyttä päiväkodeissa, kouluissa ja kuntatasolla toimivaa vanhempainyhdistystä.

Tietoa liitosta

Henkilöstö