Haemme yhteisötyön asiantuntijaa

Haemme Chillisti mukana -hankkeeseen yhteisötyön asiantuntijaa määräaikaiseen, kolmivuotiseen tehtävään.

Vanhempainliitossa käynnistyy uusi, STEA-rahoitteinen, toisen asteen koulutukseen liittyvä Chillisti mukana -hanke. Hankkeessa ratkaistaan toisen asteen opiskelijoiden hyvinvointihaasteita vanhempien osallisuutta ja vertaisuutta sekä oppilaitoksen yhteisöllisyyttä vahvistamalla. Hanketta toteutetaan yhteistyössä Etelä-Suomessa sijaitsevien pilottioppilaitosten kanssa.

Etsimme Chillisti mukana -hankkeeseen yhteisötyön asiantuntijaa määräaikaiseen, kolmivuotiseen tehtävään.

Yhteisötyön asiantuntija osallistuu Chillisti mukana -hankkeen suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin toisen asteen koulutuksen asiantuntijan työparina. Työssä tehdään tiivistä yhteistyötä pilottioppilaitosten ammattilaisten, vanhempien ja nuorten kanssa.

Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on korkeakoulututkinto, hankekehittämistyön ja -koordinoinnin osaamista sekä kokemusta vanhempien ja nuorten kanssa tehtävästä työstä. Toivomme, että sinulla on aktiivinen, luova kehittämisote ja hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joilla innostat ja kannustat ammattilaisia, vanhempia ja nuoria yhteiseen työhönTyössäsi auttaa, jos olet tutustunut kodin ja oppilaitosten väliseen yhteistyöhön sekä vanhempaintoimintaan ja sinulla on kokemusta erilaisten perheiden kohtaamisesta ja ryhmätoiminnan vetämisestä.

Tarjoamme monipuolisen ja vastuullisen tehtäväkentän perheystävällisiä käytänteitä noudattavassa työyhteisössä. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kruununhaassa. Työntekijöillä on etätyömahdollisuus. Yhteisötyön asiantuntijatehtävä sisältää matka-, ilta- ja viikonlopputyötä. Toivomme tehtävään hakijoita eri taustoista ja sukupuolista.

Hakemus palkkatoiveineen tulee toimittaa Suomen Vanhempainliittoon Duunitorin hakemukset-palvelun kautta viimeistään 15.4.2021. Toiminnanjohtaja Ulla Siimes vastaa asiaa koskeviin puhelintiedusteluihin keskiviikkona 7.4. klo 13–15 numerossa 040 553 0981.

Suomen Vanhempainliitto on valtakunnallinen vanhempien osallisuuden sekä kodin ja koulun/päiväkodin yhteistyön asiantuntija. Liittoon kuuluu n. 1300 rekisteröitynyttä päiväkodeissa, kouluissa ja kuntatasolla toimivaa vanhempainyhdistystä.

Tietoa liitosta

Henkilöstö