Haemme kahta asiantuntijaa

Suomen Vanhempainliitto, Hengitysliitto ja Homepakolaiset toteuttavat Ratkaistaan yhdessä -hanketta, jossa tuetaan ja autetaan oppilaitosten ja päiväkotien sisäilmasta oireilevia ja sairastuneita lapsia sekä heidän perheitään neuvonnalla, vertaistuella sekä vaikuttamistyön avulla. Hanke on valtakunnallinen ja siinä tehdään tiivistä yhteistyötä kuntien ja vanhempaintoimijoiden kanssa.

Hankkeen hallinnoinnin ja toiminnan siirtyessä Hengitysliitosta Vanhempainliittoon etsimme hankkeeseen kahta asiantuntijaa määräaikaiseen, vuoden 2023 loppuun saakka kestävään tehtävään.

Asiantuntijat vastaavat Ratkaistaan yhdessä -hankkeen suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista. Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on korkeakoulututkinto, perehtyneisyyttä sisäilma-asioihin sekä hanketyön osaamista. Työssäsi auttaa, jos olet tutustunut Ratkaistaan yhdessä -hankkeen toimintaan ja sinulla on kokemusta kouluttamisesta ja fasilitoinnista sekä haasteellisessa tilanteessa olevien perheiden kohtaamisesta. Toivomme, että sinulla on aktiivinen kehittämisote sekä hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joilla innostat ja kannustat ammattilaisia, vanhempaintoimijoita ja vanhempia yhteiseen työhön.

Tarjoamme monipuolisen ja vastuullisen tehtäväkentän perheystävällisiä käytänteitä noudattavassa työyhteisössä. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kruununhaassa. Työntekijöillä on etätyömahdollisuus. Asiantuntijatehtävä sisältää matka-, ilta- ja viikonlopputyötä. Toivomme tehtävään hakijoita eri taustoista ja sukupuolista.

Hakemus palkkatoiveineen tulee toimittaa Suomen Vanhempainliittoon Duunitorin hakemukset-palvelun kautta viimeistään 21.4.2021. Toiminnanjohtaja Ulla Siimes vastaa asiaa koskeviin puhelintiedusteluihin perjantaina 16.4klo 12.30–14.30 numerossa 040 553 0981.

Suomen Vanhempainliitto on valtakunnallinen vanhempien osallisuuden sekä kodin ja koulun/päiväkodin yhteistyön asiantuntija. Liittoon kuuluu n. 1300 rekisteröitynyttä päiväkodeissa, kouluissa ja kuntatasolla toimivaa vanhempainyhdistystä.

Tietoa liitosta

Henkilöstö