Haemme järjestöviestijää

Haemme joukkoomme järjestöviestijää määräaikaiseen tehtävään (10 kk). Järjestöviestijä tukee liiton asiantuntijoita strategian mukaisessa arkityössä ja viestinnässä ja tekee tiivistä yhteistyötä viestinnän asiantuntijan kanssa.

Voit olla hakemamme henkilö, jos sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta ja kokemusta monipuolisista viestinnän tehtävistä. Olet rohkeasti toimeen tarttuva, innostut monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja otat ketterästi käyttöön erilaiset digitaaliset työkalut ja kanavat. Toivomme että sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, sujuva kynä ja visuaalista näkemystä. Työssäsi auttaa, jos olet tutustunut järjestötoimintaan.

Vanhempainliitossa pääset näköalapaikalle lapsi- ja perhejärjestöjen maailmaan sekä osaksi osaavaa ja rentoa, tavoitteellisesti toimivaa, perheystävällistä työyhteisöä. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kruununhaassa. Työntekijöillä on etätyömahdollisuus. Toivomme tehtävään hakijoita eri taustoista ja sukupuolista.

Hakemus palkkatoiveineen tulee toimittaa Suomen Vanhempainliittoon Duunitorin hakemukset -palvelun kautta viimeistään keskiviikkona 2.6.2021. Toiminnanjohtaja Ulla Siimes vastaa asiaa koskeviin puhelintiedusteluihin perjantaina 28.5. klo 11–14.