Esitteet

Opi, onnistu ja inspiroidu.

Rajaa aineistolajien mukaan:

Toinen aste Vanhempainilta Vanhempainliitto Yhteistyö koulussa
10.11.2020
Tervetuloa toiselle asteelle oppaan kansikuva

Tervetuloa toiselle asteelle!

Tervetuloa toiselle asteelle – opas peruskoulunsa päättävän nuoren vanhemmalle (2020). Oppaan ovat tuottaneet yhteistyössä Suomen Vanhempainliitto ja Förbndet Hem och Skola i Finland.

Opettajille Perusopetus Vanhempaintoimijoille Yhteistyö koulussa
3.8.2020
Koulu alkaa - tervetuloa! -kansikuva

Koulu alkaa – tervetuloa!

Koulun aloittaminen on suuri ja jännittävä asia, ei ainoastaan lapsellesi, vaan myös sinulle vanhempana. Muistelet ehkä omaa kouluaikaasi ja mietit, miten lapsesi viihtyy ja selviytyy koulussa. Sinun ei tarvitse olla huolissasi. Luokkaan mahtuu monenlaisia lapsia, ja kaikki löytävät siellä paikkansa. Sinulla on parhaat lähtökohdat koululaisen vanhempana, kun suhtaudut lapsen koulunkäyntiin ja kouluun myönteisesti ja luottavaisesti. Kieliversiot: suomi, ruotsi, englanti, arabia, saame ja somali.

Opettajille Perusopetus Vanhempaintoimijoille Yhteistyö koulussa
3.8.2020
Tervetuloa Yläkouluun - opas seiskaluokkalaisten vanhemmille kansikuva

Tervetuloa yläkouluun!

Alakoulun ja yläkoulun nivelvaiheessa lapsi kohtaa monta uutta asiaa. Siksi on edelleen tärkeää, että vanhempi on läsnä, kannustaa ja on kiinnostunut siitä mitä lapselle kuuluu, kotona ja koulussa.

Johdolle Opettajille Yhteistyö koulussa Yhteistyö päiväkodissa
28.5.2020

Vanhempainliitto kouluttaa

Erityisesti opettajakoulutuslaitoksille suunnattuja, räätälöityjä koulutuskokonaisuuksia. Asiantuntemustamme voi kysyä myös kunnan, päiväkodin ja koulun tarpeisiin.