EPeLI -hankkeen päätösseminaari

Medialle Vanhempainliiton kokoukset

epeli tunnus

EPeLI (2016-2018) on Suomen Vanhempainliiton valtakunnallinen, erityislasten ja heidän huoltajiensa osallisuutta edistävä kehittämishanke, jonka keskeisenä tavoitteena on edistää erityislasten osallisuutta koulussa sekä tuoda erityisperheiden tarpeita ja ääntä nykyistä paremmin esiin koulumaailmassa ja vanhempaintoiminnassa. EPeLI-lyhenne viittaa hankkeen kohderyhmiin, joita ovat erityisperheet, -lapset sekä erityisperheiden isät.

Aika: torstaina 11.10.2018 klo 12.15-16.00
Paikka: Folkhälsantalo Ruskeasuo, Mannerheimintie 97, 00280 Helsinki

Seminaariin ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet kasvattajat ja asiantuntijat. Tilaisuudessa esitellään myös Valterin, Martinniemen koulun ja EPeLI:n yhteistyönä syntynyt KESY -materiaali (KEskustelu SYmbolein). Seminaari on maksuton ja se järjestetään yhteistyössä Valterikoulu Ruskiksen kanssa.

Ohjelma

12.15 Tervetuloa! Ohjauspalvelujen päällikkö Leea Paija, Oppimis- ja ohjauskeskus Valteri, Ruskeasuon koulu

12.20-13.00 EPeLI-hankkeen satoa, erityiskasvatuksen asiantuntija, KT Sari Haapakangas ja järjestötoiminnan asiantuntija Aslak Rantakokko, Suomen Vanhempainliitto ry

13.00-13.20 Kahvitauko