Jäsenjärjestöavustus-prosessi sujuvaksi koulutus 8.2.2023 klo 18

Jäsenjärjestöavustusprosessi sujuvaksi -koulutuksen tavoitteena on kuvata osallistujille avustusprosessi hakuvaiheesta aina raportointiin saakka. Koulutuksen jälkeen osallistuja tuntee jäsenjärjestöavustuksen käytön yleiset periaatteet ja tietää avustuksen hallinnointiin, käyttöön, seurantaan ja raportointiin Vanhempainliitossa ja yhdistyksissä liittyvät toimet.

Tilaisuus on suunnattu Vanhempainliiton kuntakohtaisten yhdistyksien puheenjohtajille ja rahastonhoitajille.

Klo 18.00 Tervetuloa!
– osallistujien esittäytyminen

Klo 18.10 Jäsenjärjestöavustusprosessi

Toiminnanjohtaja Saija Ohtonen-Jones, Suomen Vanhempainliitto ja
järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti, Suomen Vanhempainliitto

– avustuksen myöntämisperiaatteet
– avustuspäätökset, siirtosopimukset, maksatukset
– avustuksen käytön yleiset periaatteet
– ei hyväksyttävät kustannukset
– toiminnan seuranta ja avustuksen raportointi.

Klo 18.45 Osallistujien kysymyksiä ja keskustelua.

Klo 19.15 Tilaisuuden päätös.

Tilaisuuteen voi osallistua ilman ennakkoilmoittautumista.

Microsoft Teams -kokous

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätiedot:
Järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti,
anri.leveelahti(at)vanhempainliitto.fi, puh. 044 755 1372

Tapahtuman järjestää

Teams-alustalla

Tapahtuma-aika

8.2.2023 klo 18:00 - 19:15

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Teams-ohjeet

Tilaisuuteen voi kirjautua sisään 10 minuuttia ennen tapaamisen alkamista ja samalla testata yhteydet.

Voit liittyä Teams-kokoukseen millä tahansa laitteella riippumatta siitä, onko sinulla Teams-tili. Jos sinulla ei ole tiliä, voit liittyä vieraana seuraamalla näitä ohjeita.

Liittymisohjeet

1. Liity Microsoft Teams -kokoukseen annetusta linkistä.
  2. Tämä avaa verkkosivun, jossa näet kaksi vaihtoehtoa: Lataa Windows-sovellus ja Liity sen sijaan verkossa. Jos liityt verkossa, voit käyttää joko Microsoft Edgeä tai Google Chromea. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa. Salli se, jotta sinut nähdään ja kuullaan kokouksessa.
  3. Kirjoita nimesi ja määritä ääni- ja videoasetukset. Jos kokoushuone (tai toinen kokoukseen yhdistetty laite) on lähellä, valitse Poista ääni käytöstä välttääksesi häiriöitä. Valitse Puhelimen ääni, jos haluat kuunnella kokousta matkapuhelimellasi.
    Kokoukseen on hyvä tulla mikrofoni ja kamera suljettuina, voit avata ne, kun pääset kokoukseen sisään. Löydät mikrofoni- ja videoikonit ikkunan vierestä yläreunasta oikealta, niistä saat mikrofonin ja/tai kuvan pois päältä/päälle.
  4. Kun olet valmis, valitse Liity nyt.
  5. Tämä siirtää sinut kokouksen odotustilaan, josta kokouksen järjestäjä liittää sinut mukaan kokoukseen.