Kahvitauko – mitä teille kuuluu?

Miten vanhempainyhdistyksessänne voidaan? Missä olette onnistuneet ja miten voisimme teitä tukea? Me Vanhempainliitossa haluamme tietää, mitä teille kuuluu!

Järjestämme vuoden 2021 aikana henkilökohtaisia juttutuokioita jäsenyhdistystemme kanssa, virtuaalisesti, kasvotusten tai puhelimitseJäsenyhdistyksillemme osallistuminen on helppoa ja ilmaista. Sopikaa, kuka tai ketkä yhdistyksestänne osallistuvat kahvitauolle ja mikä olisi teille luontevin tapa ja ajankohta ottaa meidät vastaan.

Vanhempainyhdistys, lähettäkää meille KAHVITAUKO-toiveenne 30.9.2021 mennessä alla olevalla lomakkeella. Otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian ja voimme yhdessä sopia miten, missä ja milloin tapaamme. Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin, mutta voimme luvata vuonna 2021 Kahvitauon enintään 50 jäsenyhdistyksen kanssa.

Stipendi

Kahvitaukoon mukaan valittujen yhdistysten kesken arvomme vuoden päätteeksi Vanhempainliiton stipendin. Arvonnassa voittanut yhdistys voi hyödyntää stipendiä oman toimintansa kehittämiseen tai päiväkoti- ja kouluyhteisön yhteiseen hyvään Vanhempainliiton kanssa erikseen sovittavalla tavalla.

Pidetään yhteyttä!

Terveisin Vanhempainliiton väki

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto

Tapahtumapaikka

Kahvitaukoja järjestetään kasvotusten, verkossa ja puhelimitse yhdistysten kanssa yhdessä sovittavalla tavalla. Lähetäthän toiveesi 30.9.2021 mennessä!

Tapahtuma-aika

1.6.2021 klo 10:00 - 30.9.2021