Kodin ja Koulun Päivä 2021

Kodin ja Koulun Päivän liikennevalomalli: Punainen valo = tapahtuma voidaan järjestää vain virtuaalisesti. Keltainen valo = kokoontumisia on rajoitettu, mutta tapahtuma voidaan järjestää erityisjärjestelyin pienryhmissä tai ulkotiloissa. Vihreä valo = vanhemmat voidaan kutsua koululle ja tapahtuma voidaan järjestää turvallisesti tuttuun tapaan.

Kodin ja Koulun Päivä

Valtakunnallista Kodin ja Koulun Päivää vietetään vuosittain syyskuun viimeisenä perjantaina. Koulut voivat kuitenkin sijoittaa päivän omaan vuosiohjelmaansa parhaiten sopivaan ajankohtaan. Kutsutaan kotiväki rehtorin aamukahveille, oppitunneille, arki-iltana tai viikonloppuna järjestettävään tapahtumaan. Tullaan tutuiksi ja tuetaan yhdessä kaikkien lasten ja nuorten hyvinvointia kouluarjessa.

Liikennevalomalli

Yhteisölliset tapaamiset kotiväen ja koulun välillä jäivät koronapandemian vuoksi vähiin tai niitä ei ole ollut lainkaan. Kodin ja koulun väliselle yhteistyölle on kuitenkin suuri tarve. Turvallisen tapahtuman järjestämiseksi on luotu liikennevalomalli, joka kannustaa järjestämään tapahtuman olosuhteista riippumatta.

Uutta

Tulossa syksyllä 2021: koko perheen virtuaalinen peli! Seuraa Kodin ja Koulun Päivän viestintää verkkosivuilla, Instagramissa ja Facebookissa.

Lue lisää osoitteessa kodinjakoulunpaiva.fi

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto ja Förbundet Hem och Skola yhteistyössä:

Opetushallitus, Opetusalan Ammattijärjestö OAJ, Suomen Rehtorit ry, Finlands Svenska Lärarförbunds FSL, Opetus- ja sivistystoimen asiantuntijat OPSIA ry, Suomen Kuntaliitto sekä Sivistystyönantajat.

Valtakunnallinen

Tapahtuma-aika

24.9.2021 klo 12:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin