Kohti parempaa kodin ja koulun/ varhaiskasvatuksen yhteistyötä Naantalissa

Tervetuloa tekemään toimivaa kodin ja koulun/ varhaiskasvatuksen yhteistyötä ja vanhempaintoimintaa Naantaliin!

Minkälaista kodin ja varhaiskasvatuksen/koulun yhteistyötä tehdään teidän päiväkodissa/koulussa? Mitä hyviä tai huonoja kokemuksia yhteistyöstä teillä on? Entä mitä onnistunut yhteistyö voisi olla kunnassa? Haluamme kuulla, miten sinä koet yhteistyön laajemmin?

Tilaisuus toteutetaan hybridinä eli voit osallistua joko paikan päällä tai etänä.

Kenelle tilaisuus on?

Tämä Suomen Vanhempainliiton ja Naantalin Vanhemmat ry:n yhdessä järjestämä tilaisuus on tarkoitettu kaikille paikallisten vanhempainyhdistysten ja -ryhmien toimijoille sekä kuntakohtaisesta vanhempaintoiminnasta kiinnostuneille. Jotta ideat ja kokemukset yhteistyöstä saadaan laajemmin jaettua, kutsutaan paikalle myös sivistystoimen viranhaltijoita ja rehtoreita.

Ohjelma

Ohjelma on rakennettu siten, että keskustelun alustuksena kuullaan tuoreesta kodin ja koulun yhteistyön mallista ja sen jälkeen pureudutaan yhdistysten hyviin hallintokäytänteisiin. Lopuksi käydään keskustelua tarpeista ja toiveista vanhempaintoiminnan kehittämiseksi.

17.45 Etäyhteyksien avaaminen ja saapuminen tilaisuuteen

18.00 Tilaisuuden avaus

18.05 10 askelta kohti kodin ja koulun toimivaa yhteistyötä, erityisasiantuntija Tuija Metso

18.45 Yhdistysten hyvä hallinto, järjestötoiminnan asiantuntijat Anri Leveelahti ja Valtteri Tervala

19.00 Pienryhmäkeskustelua kuntakohtaisen vanhempaintoiminnan roolista, tarpeista ja toiveista (mitä toiminnalta odotetaan)

19.50 Oivallukset

20.00 Tilaisuuden loppusanat

Valmistautuminen tilaisuuteen

Tilaisuus ei vaadi osallistujilta ennakkovalmistautumista. Aikaisempaa kokemusta kuntakohtaisesta tai paikallisesta vanhempaintoiminnasta ei tarvitse olla.

Tarkemmat ohjeet illan kulusta ja käytettävistä sovelluksista lähetetään ilmoittautuneille 2.10.2020.

Lisätietoja.

Valtteri Tervala, valtteri.tervala@vanhempainliitto.fi, 044 755 1374

Anri Leveelahti, anri.leveelahti@vanhempainliitto.fi, 044 755 1372

Suvi Valtonen, naantalinvanhemmat@gmail.com

Tapahtuman järjestää

Suomen vanhempainliitto yhdessä

Naantalin vanhemmat ry:n kanssa

Suopellon koulun auditorio

Rimpikuja 4

21110 Naantali

Tapahtuma-aika

6.10.2020 klo 18:00 - 20:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Voit ilmoittautua tilaisuuteen joko paikan päälle tai etänä. Lähetämme vahvistusviestin, missä kerromme tarkemmin käytettävissä oleva etäyhteyssovelluksesta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 1.10.2020 mennessä.

Valtteri Tervala

Kysy lisää!