Liittokokous 21.11.2021

ryhmä ihmisiä luovassa toimistossa

Vanhempainliiton liittokokous pidetään Vantaalla 21.11.2021

Suomen Vanhempainliitto ry, Finlands Föräldraförbund rf:n sääntömääräinen liittokokous pidetään sunnuntaina 21.11.2021 klo 10.00 tiedekeskus Heurekan kokoustiloissa (Tiedepuisto 1, 01300 Vantaa). Kokouksessa käsitellään Liiton sääntöjen 16 §:ssä mainitut asiat. Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9.00.

Koronavirusepidemian vaikeutumisen varalle liittokokoukselle on asetettu toinen, varapäivä, joka on sunnuntaina 28.11.2021. Tällöin kokous pidetään samaan kellonaikaan etäyhteyksin. Linkki etäyhteydellä järjestettävään kokoukseen löytyy tarvittaessa liiton verkkosivuilta. Jos kokous joudutaan toteuttamaan etäyhteyksin, tiedotetaan tästä sähköisesti erikseen. Oletuksena ja ensisijaisena toteutustapana on kasvokkainen kokous tiedekeskus Heurekassa.

Liittokokouspäivän ohjelma, liittokokouksen esityslista, menettelytapaohje, vaalitoimikunnan valmistelema ehdokasesittely sekä valtakirjapohja löytyvät tältä sivulta kohdasta tapahtuman materiaalit. Liittokokouksen muu materiaali sekä ohjeet terveysturvalliseen kokoustamiseen ovat nähtävillä tällä sivulla 21.10.2021. Pyydämme liittokokousedustajia huomioimaan, että kokouspaikalla ei ole jaossa kokousmateriaaleja.

Jokainen Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistys on oikeutettu lähettämään liittokokoukseen yhden edustajan. Jäsenyhdistyksen edustajalla on myös oikeus edustaa valtakirjalla enintään viittä muuta jäsenyhdistystä. Ilmoittautuminen liittokokoukseen tulee tehdä verkkosivujemme kautta viimeistään 6.11.2021.

Liittokokoukseen osallistuminen edellyttää läsnäoloa. Kokousta voi kuitenkin seurata verkon välityksellä. Ohjeet verkkolähetyksen seuraamiseen löytyvät lähempänä kokousta liiton verkkosivuilta.

9.00 alkaen

Aamukahvia tarjolla

Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa

Aamupäivän aikana on mahdollista verkostoitua muiden vanhempaintoimijoiden sekä liiton toimiston henkilökunnan ja johtokunnan kanssa.

10.00        Liittokokous alkaa, valtakirjojen tarkastus päättyy

12.00        Lounas

13.00        Kokous jatkuu

14.30        Iltapäiväkahvi

Kokous päättyy n. klo 16.00 mennessä.

Uusi, seuraavalle toimikaudelle valittu johtokunta kokoontuu heti kokouksen päätyttyä lyhyeen tapaamiseen.

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto

Mariankatu 28 B 5
toimisto (at) vanhempainliitto.fi

Tiedekeskus Heureka

Käyntiosoite: Tiedepuisto 1,
01300 Vantaa, Tikkurila

Pysäköinti: Kuninkaalantie 5
01300 Vantaa, Tikkurila

Tapahtuma-aika

21.11.2021 klo 10:00 - 16:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Tapahtuman materiaalit

Ilmoittaudu liittokokoukseen 6.11.2021 mennessä.

Ilmoittaudu liittokokoukseen tästä