Liittokokous la 16.11.2019

ryhmä ihmisiä luovassa toimistossa

Vanhempainliiton liittokokous pidetään Helsingissä 16.11.2019

Suomen Vanhempainliiton liittokokouksessa päätäntävaltaa käyttävät Liiton jäsenet. Kokouksessa käsitellään mm. Liiton toimintakertomus ja tilinpäätös, tulevan vuoden toimintasuunnitelma ja valitaan Liiton johtokunnan jäsenet ja heidän varajäsenensä erovuoroisten tilalle. Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan kokoukseen, jotta osaamme varata oikean määrän tarjoilua.Voit osallistua kokoukseen, vaikka et olisi ilmoittautunut etukäteen.

Suomen Vanhempainliitto ry, Finlands Föräldraförbund rf:n sääntömääräinen liittokokous pidetään lauantaina 16.11.2019 klo 10.00 Allianssi-talolla (Asemapäällikönkatu 1, 00520 Helsinki). Kokouksessa käsitellään Liiton sääntöjen 16 §:ssä mainitut asiat sekä strategian päivitys. Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9.00.

Jokainen Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistys on oikeutettu lähettämään liittokokoukseen yhden edustajan. Jäsenyhdistyksen edustajalla on myös oikeus edustaa valtakirjalla enintään viittä muuta jäsenyhdistystä. Valtakirjat tuodaan mukana liittokokoukseen ja niiden tarkistaminen aloitetaan klo 9. Tarjoilujen vuoksi pyydämme Ilmoittautumista liittokokoukseen verkkosivujen kautta viimeistään 10.11.2019.

Valtakirja voi olla myös skannattuna mutta valtakirja pitää olla Vanhempainliitossa sähköpostilla valtteri.tervala@vanhempainliitto.fi ennen kokouksen valtakirjojen tarkastusta ja valtakirjan lähettäjän tulee saada kuittaus valtakirjan vastaanottamisesta. Valtakirjassa tulee olla samat tiedot kuin mallipohjassa, mutta mallipohjaa ei ole pakollista käyttää. Valtakirjassa tulee olla valtakirjamallin mukaisesti mm. yhdistyksen edustajan nimi ja yhdistyksen sääntöjen määräämien henkilöiden allekirjoitukset sekä nimenselvennykset. Vastuu valtakirjan esittämisestä kokouksessa on viime kädessä kokousedustajan.

Liittokokousta voi seurata myös verkossa. Ohjeet verkkolähetyksen seuraamiseen löytyvät lähempänä kokousta liiton verkkosivuilta.

OHJELMA

Klo

9.00 alkaen      Aamukahvia tarjolla

Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa

Aamupäivän aikana on mahdollista verkostoitua muiden vanhempaintoimijoiden sekä liiton toimiston henkilökunnan ja johtokunnan kanssa.

10.00                  Liittokokous alkaa, valtakirjojen tarkastus päättyy

12.30                  Lounas

13.30                  Kokous jatkuu

15.30                  Iltapäiväkahvi

Kokous päättyy n. klo 17.00.

Uusi, seuraavalle toimikaudelle valittu johtokunta kokoontuu heti kokouksen päätyttyä lyhyeen tapaamiseen.

Tapahtuman järjestää

Suomen vanhempainliitto

Mariankatu 28 B 5
toimisto (at) vanhempainliitto.local

Suomen vanhempainliiton logo

Allianssi-talo

Asemapäällikkönkatu 1

Tapahtuma-aika

16.11.2019 klo 9:00 - 17:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Tapahtuman materiaalit

EnnakkoIlmoittautuminen liittokokoukseen on päättynyt. Voit osallistua liittokokoukseen, vaikka et olisi ilmoittautunut etukäteen. Tarjoilut on varattu ilmoittautuneille.

Kokousjärjestelyt

Pyydä puheenvuoro kokouksessa tästä

Seuraa kokousta tästä (16.11. klo 10 alkaen)

Valtteri Tervala