Maailman suurin vanhempainilta 12.11.2018

Kampanja

Vanhempien rooli lastensa koulun käynnissä on tärkeä. Haluaisitko sinä vanhempana olla aktiivisemmin mukana lapsesi koulupäivässä? Miten sinä voisit tukea lastasi koulun käynnissä?

Tule mukaan valtakunnalliseen keskusteluun, jossa mahdollistetaan vanhempien välinen dialogi ympäri Suomen. Maailman suurimman vanhempainillan tavoitteena on sitouttaa ja innostaa kaikki Suomen vanhemmat mukaan koulumaailman muutokseen. Tänä vuonna erityinen painopiste on vanhemmissa ja heidän mahdollisuuksissaan osallistua ja tulla kuulluksi oman lapsen koulun arjessa.

Maailman suurin vanhempainilta järjestetään maanantaina 12.11.2018. klo 18-19.30

Tapahtuma alkaa samalla kellon lyömällä kaikissa mukana olevissa kouluissa. Tilaisuuden järjestäminen on helppoa: koulun tarvitsee vain kutsua vanhemmat paikalle ja järjestää yhteinen tila sekä verkkoyhteys.

Tilaisuus tulee suorana live-lähetyksenä Joensuun Pyhäselän koululta. Live-lähetyksessä ovat mukana mm. OPH:n pääjohtaja Olli-Pekka Heinonen ja Vanhempainliiton toiminnanjohtaja Ulla Siimes ja lähetyksessä ohjataan myös paikallisissa vanhempainilloissa käytävää keskustelua. Tilaisuutta voi seurata myös kotisohvalta osoitteessa:

www.maailmansuurinvanhempainilta.fi

Mikäli live-lähetys ei jostain syystä toimi, voi videot ja niihin liittyvän aineiston ladata Maailman suurimman vanhempainillan verkkosivuilta.

Tapahtuman järjestää

Opetus- ja kulttuuriministeriö

Opetushallitus

Opetusalan ammattijärjestö OAJ