Maailman suurin vanhempainilta

Maailman suurin vanhempainilta 12.11.2020:
Hyvää koulupäivää!

Maailman suurin vanhempainilta järjestetään suorana verkossa 12.11. klo 18-19.15. Illan aikana järjestetään valtakunnallinen vanhempien verkkokeskustelu, johon osallistuu asiantuntijoita Opetushallituksesta, Vanhempainliitosta, OAJ:sta ja Kuntaliitosta.

Tilaisuudessa on mukana keskustelemassa myös Opetushallituksen pääjohtaja Olli-Pekka Heinonen ja illan juontaa Vanhempainliiton toiminnanjohtaja Ulla Siimes.

Mitä on hyvä koulupäivä nyt ja tulevaisuudessa?

Illan aikana keskustelemme siitä, miten kodin ja koulun yhteistyöllä vahvistetaan lasten ja nuorten hyvinvointia sekä tulevaisuususkoa. Yhteistyö kotien kanssa on tärkeää ja sen merkitys korostuu entisestään poikkeavissa tilanteissa. On hyvä pohtia, miten koulun aikuiset ja lasten huoltajat – me kaikki osaltamme – voimme vahvistaa lasten ja nuorten suhtautumista myönteisesti tulevaisuuteen.

Tervetuloa!

(Tulossa)

Tilaisuudessa on mukana keskustelemassa mm. Opetushallituksen pääjohtaja Olli-Pekka Heinonen. Illan juontaa Vanhempainliiton toiminnanjohtaja Ulla Siimes.

Tapahtuman järjestää

Tapahtuman järjestävät:

Opetushallitus
Suomen Vanhempainliitto ry
OAJ
Kuntaliitto
Yle uutisluokka

Verkkotapahtuma (linkki tulossa)

Tapahtuma-aika

12.11.2020 klo 18:00 - 19:15

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Lisätietoa Maailman suurimmasta vanhempainillasta löydät täältä: maailmansuurinvanhempainilta.fi