Päiväkotibarometri – kysely vanhemmille

Hei sinä, varhaiskasvatusikäisen lapsen vanhempi!

Varhaiskasvatusta on uudistettu monin tavoin viime vuosina. Päiväkotibarometrilla halutaan kartoittaa vanhempien mielipiteitä eri varhaiskasvatuksen osa-alueilta erityisesti vanhempien osallisuuteen sekä kodin ja päiväkodin yhteistyöhön liittyen.

Päiväkotibarometria tehdään nyt ensimmäistä kertaa ja sen toteuttavat yhteistyössä Suomen Vanhempainliitto ja Förbundet Hem och Skola. Järjestöt ovat valtakunnallisia vanhempainyhdistysten kattojärjestöjä. Päiväkotibarometri antaa järjestöille, päättäjille, varhaiskasvatuksen järjestäjille ja päiväkotien henkilöstölle tärkeää tietoa vanhempien näkemyksistä varhaiskasvatukseen liittyen.

Voit vastata Päiväkotibarometri-kyselyyn, mikäli sinulla on päiväkodissa oleva alle esiopetusikäinen lapsi. Kyselyyn vastataan anonyymisti, eikä yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa.

Kyselyyn vastaaminen vie aikaasi noin 15-20 minuuttia. Kyselyn yhteydessä voit osallistua neljän lippu.fi -lahjakortin arvontaan.

Kysely on auki 6.10.2019 saakka.

Siirry kyselyyn tästä

Aloita kyselyyn vastaaminen valitsemalla ensin kieli: suomi tai Svenska.

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto ja Förbundet Hem och Skola i Finland

Tapahtuma-aika

9.9.2019 klo 14:00 - 6.10.2019 klo 14:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Kiitos, että osallistut Päiväkotibarometri -kyselyymme! Julkaisemme tulokset alkuvuodesta 2020.