Teatterivierailu Kansallisteatteriin 5.2.2020

Tervetuloa teatteriin!

Suomen Kansallisteatteri ja Vanhempainliitto järjestävät yhteistyössä perinteisen teatterivierailun helmikuun 5. päivä.

Ovet avautuvat klo 16.45 ja tilaisuus alkaa klo 17. Illan aikana kerromme sinulle Vanhempainliiton toiminnasta ja Kansallisteatterin esityksistä, teatterikasvastuksesta, yleisötyöstä sekä varainhankinnasta. Tilaisuus on tarkoitettu Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistyksille.

Illan esityksenä on Mika Myllyahon ohjaama Kauppamatkustajan kuolema. Näytös on moderni tragedia elämää suuremmista illuusioista ja niiden konkurssista, isistä ja pojista, valheista ja valheiden jäljistä. Esitys alkaa klo 19 Kansallisteatterin suurella näyttämöllä.

Kansallisteatteri tarjoaa liput kaikille tilaisuuteen ilmoittautuneille. Esityksen kesto on 2 tuntia ja 45 min, sisältää väliajan. Lisätietoja näytelmästä voit lukea täältä.

Sitovat ilmoittautumiset tulee tehdä viimeistään 24.1.2020 mennessä (maks. 2 hlöä/ yhdistys). Kansallisteatteri myy käyttämättömät liput uudelleen, joten ilmoitathan viimeistään perjantaina 31.1.2020 15.00 mennessä, mikäli et pääse tilaisuuteen. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko sekä teatterivierailuun että Kauppamatkustajan kuolema-näytökseen vai vain teatterivierailuun.

Toimi nopeasti, sillä mukaan mahtuu vain 70 osallistu­jaa ja tilaisuus on ollut täynnä joka vuosi.

Tapahtuman järjestää

Suomen Kansallisteatteri yhdessä