Vanhempaintoimijoiden verkkokahvila 17.1.2023 klo 18

Vanhempaintoimijoiden verkkokahvila tiistaina 17.1.2023 klo 18 alkaen

Illan teemana on Suomen Vanhempainliiton eduskuntavaalitavoitteet. Millä tavoin vanhempainyhdistykset voivat olla mukana yhteisessä vaikuttamistyössä. Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan. Teemasta alustaa toiminnanjohtaja Saija Ohtonen-Jones.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kaikki vanhempaintoimijat!

Kenelle

Vanhempaintoimijoiden verkkokahvilatapaamiset on suunnattu erityisesti Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistyksien tarpeisiin, mutta kaikki vanhempaintoimijat ovat tervetulleita mukaan!

Verkkotapaamisten tavoite

• Yhteisöllisyyden ja vuorovaikutuksen vahvistaminen
  • Tiedon jakaminen, yhdessä oppiminen
  • Yhteinen ideointi ja uuden luominen.

17.50 Osallistujien sisäänkirjautuminen

18.00 Tervetuloa!

• Suomen Vanhempainliiton eduskuntavaalitavoitteet
    – tavoitteiden esittely
    – millä tavoin vanhempainyhdistykset voivat olla mukana yhteisessä vaikuttamistyössä

Teemasta alustaa toiminnanjohtaja Saija Ohtonen-Jones.

Yhteistä keskustelua.

19.15 Illan päätös.

Tapahtuman järjestää

Microsoft Teams -kokous

Tapahtuma-aika

17.1.2023 klo 18:00 - 19:30

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Teams-ohjeet

Verkkokahvilat pidetään Teams-sovelluksella. Verkkokahvilaan voi kirjautua sisään 10 minuuttia ennen tapaamisen alkamista ja samalla testata yhteydet.

Voit liittyä Teams-kokoukseen millä tahansa laitteella riippumatta siitä, onko sinulla Teams-tili. Jos sinulla ei ole tiliä, voit liittyä vieraana seuraamalla näitä ohjeita.

Liittymisohjeet

1. Liity Microsoft Teams -kokoukseen annetusta linkistä.
  2. Tämä avaa verkkosivun, jossa näet kaksi vaihtoehtoa: Lataa Windows-sovellus ja Liity sen sijaan verkossa. Jos liityt verkossa, voit käyttää joko Microsoft Edgeä tai Google Chromea. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa. Salli se, jotta sinut nähdään ja kuullaan kokouksessa.
  3. Kirjoita nimesi ja määritä ääni- ja videoasetukset. Jos kokoushuone (tai toinen kokoukseen yhdistetty laite) on lähellä, valitse Poista ääni käytöstä välttääksesi häiriöitä. Valitse Puhelimen ääni, jos haluat kuunnella kokousta matkapuhelimellasi.
    Kokoukseen on hyvä tulla mikrofoni ja kamera suljettuina, voit avata ne, kun pääset kokoukseen sisään. Löydät mikrofoni- ja videoikonit ikkunan vierestä yläreunasta oikealta, niistä saat mikrofonin ja/tai kuvan pois päältä/päälle.
  4. Kun olet valmis, valitse Liity nyt.
  5. Tämä siirtää sinut kokouksen odotustilaan, josta kokouksen järjestäjä liittää sinut mukaan kokoukseen.