Vanhempaintoimijoiden verkkokahvila 22.3. klo 18

Vanhempaintoimijoiden verkkokahvila keskiviikkona 22.3.2023 klo 18 alkaen

Vanhempaintoimijoiden verkkokahvilassa käydään läpi  tammi-helmikuussa toteutetun Vanhempainliiton jäsenkyselyn tuloksia. Miltä vuosi 2022 näytti jäsenkyselyn tulosten perusteella? Askelmerkit tästä eteenpäin?

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kaikki vanhempaintoimijat!

Microsoft Teams -kokous

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Osaamistavoitteet

• Osallistujat ymmärtävät jäsenkyselyn merkityksen ja osaavat kuvata kyselyn keskeisiä tuloksia.
  • Osallistujat saavat yhteisestä keskustelusta aineksia oman yhdistyksensä toiminnan kehittämiseen.

17.50 Osallistujien sisäänkirjautuminen

18.00 Tervetuloa!

• Katsaus Suomen Vanhempainliiton jäsenkyselyn tuloksiin
  • Aikaa keskustelulle ja kysymyksille
  • Ajankohtaista liiton palveluista ja yhdistyslainsäädännön muutoksista

19.15 Illan päätös.

Lisätiedot:
Järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti,
anri.leveelahti(at)vanhempainliitto.fi, puh. 044 755 1372

Tapahtuman järjestää

Verkkotapaaminen Teams-alustalla.

Tapahtuma-aika

22.3.2023 klo 18:00 - 19:15

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Teams-ohjeet

Verkkokahvilat pidetään Teams-sovelluksella. Verkkokahvilaan voi kirjautua sisään 10 minuuttia ennen tapaamisen alkamista ja samalla testata yhteydet.

Voit liittyä Teams-kokoukseen millä tahansa laitteella riippumatta siitä, onko sinulla Teams-tili. Jos sinulla ei ole tiliä, voit liittyä vieraana seuraamalla näitä ohjeita.

Liittymisohjeet

1. Liity Microsoft Teams -kokoukseen annetusta linkistä.
  2. Tämä avaa verkkosivun, jossa näet kaksi vaihtoehtoa: Lataa Windows-sovellus ja Liity sen sijaan verkossa. Jos liityt verkossa, voit käyttää joko Microsoft Edgeä tai Google Chromea. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa. Salli se, jotta sinut nähdään ja kuullaan kokouksessa.
  3. Kirjoita nimesi ja määritä ääni- ja videoasetukset. Jos kokoushuone (tai toinen tilaisuuteen yhdistetty laite) on lähellä, valitse Poista ääni käytöstä välttääksesi häiriöitä. Valitse Puhelimen ääni, jos haluat kuunnella tilaisuutta matkapuhelimellasi.
    Kokoukseen on hyvä tulla mikrofoni ja kamera suljettuina, voit avata ne, kun pääset kokoukseen sisään. Löydät mikrofoni- ja videoikonit ikkunan vierestä yläreunasta oikealta, niistä saat mikrofonin ja/tai kuvan pois päältä/päälle.
  4. Kun olet valmis, valitse Liity nyt.
  5. Tämä siirtää sinut kokouksen odotustilaan, josta kokouksen järjestäjä liittää sinut mukaan kokoukseen.