Yhdessä – etätilaisuus 13.4. klo 18-19.15

Kenelle

Tapaamiset on suunnattu kuntakohtaisten vanhempainyhdistysten toimijoille.

Tarkoitus

Tapaamisten tarkoitus on jakaa kokemuksia ja ideoida uusia ratkaisuja eri teemojen parissa.

Kuntakohtaisten vanhempaintoimijoiden etätapaaminen tiistaina 13.4. klo 18-19.15

Etätapaamisen aiheena on jäsenjärjestöavustus 2021. Käymme tapaamisessa läpi avustusprosessin, aikataulut ja käytännöt. Myös kysymyksille ja keskustelulle on varattu aikaa. Tilaisuus on suunnattu erityisesti jäsenjärjestöavustusta hakeneiden yhdistyksien puheenjohtajille, rahastonhoitajille tai muulle jäsenjärjestöavustuksen vastuuhenkilölle yhdistyksessä.

• Tervetuloa!
  • Jäsenjärjestöavustusprosessi
    – avustuspäätökset, siirtosopimukset, maksatukset
    – avustuksen käytön yleiset periaatteet
    – ei hyväksyttävät kustannukset
    – toiminnan seuranta
    – avustuksen raportointi
  • Keskustelua.

Lisätiedot:
Järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti,
anri.leveelahti(at)vanhempainliitto.fi, puh. 044 755 1372

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto

Teams

Tapahtuma-aika

13.4.2021 klo 18:00 - 19:15

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Osallistuminen

Tapaamiset pidetään Teams-sovelluksella. Osallistuminen vaatii tietokoneen/älypuhelimen, verkkoyhteyden, mikrofonin ja kaiuttimet. Tapaamiseen kirjautuminen tapahtuuminuuttia ennen tapaamisen alkamista ja samalla voidaan testata yhteydet.

Liittymisohjeet

1.  Liity kokoukseen teams-linkistä.

2. Tämä avaa verkkosivun, jossa näet kaksi vaihtoehtoa: Lataa Windows-sovellusja Liity sen sijaan verkossa. Jos liityt verkossa, voit käyttää joko Microsoft Edgeä tai Google Chromea. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa. Salli se, jotta sinut nähdään ja kuullaan kokouksessa.
  3. Kirjoita nimesi ja määritä ääni- ja videoasetukset. Jos kokoushuone (tai toinen kokoukseen yhdistetty laite) on lähellä, valitse Poista ääni käytöstä välttääksesi häiriöitä. Valitse Puhelimen ääni, jos haluat kuunnella kokousta matkapuhelimellasi.
    Kokoukseen on hyvä tulla mikrofoni ja kamera suljettuina, voit avata ne, kun pääset kokoukseen sisään. Löydät mikrofoni- ja videoikonit ikkunan vierestä yläreunasta oikealta, niistä saat mikrofonin ja/tai kuvan pois päältä/päälle.
  4. Kun olet valmis, valitse Liity nyt.
  5. Tämä siirtää sinut kokouksen odotustilaan, josta kokouksen järjestäjä liittää sinut mukaan kokoukseen.