Yhdistysavain -webinaari 14.5.2019 klo 17.30

isä ja tytär leikkivät rakennuspalikoilla

Helppokäyttöinen Yhdistysavain edullisesti Vanhempainliiton jäsenyhdistyksille

Yhdistysavain on kotisivu- ja jäsenrekisteripalvelu, jota käyttävät jo tuhannet suomalaiset yhdistykset. Yhdistysavaimen kotisivutyökalu uudistettiin täysin keväällä 2018 ja nyt päivittäminen on entistäkin helpompaa, sivuston ulkoasu on nykyaikainen ja se mukautuu kaiken kokoisille mobiililaitteille. Yhdistysavaimella kuka tahansa voi rakentaa näyttävät kotisivut ilman erityisosaamista.

Kotisivujen lisäksi Yhdistysavaimeen sisältyy ilmainen jäsenrekisteri, kulukorvaussovellus ja palkanmaksupalvelu – voit kuitenkin hyödyntää vain tarvitsemiasi osia.

Vanhempainliiton jäsenyhdistykset saavat Yhdistysavaimen kaikista maksullisista versioista tuntuvan alennuksen (esim. Start-versio 12,40€/kk, norm. 17,40€/kk) mutta siitä löytyy myös ilmaisversio, jota voi käyttää niin pitkään kuin haluaa.

Jos yhdistyksellänne ei vielä ole Yhdistysavainta, ota työkalu ilmaiseksi ja sitoumuksetta testiin tästä: https://www.yhdistysavain.fi/vanhempainliitto/

Webinaari ti 14.5. klo 17:30

Webinaarissa tutustumme Yhdistysavaimen täysin uudistuneeseen kotisivutyökaluun, jolla kuka tahansa osaa luoda näyttävät ja modernit kotisivut ilman erityisosaamista. Webinaari on maksuton ja se on tarkoitettu vain Vanhempainliiton jäsenyhdistyksille.

Webinaarissa käsittelemme mm. seuraavia aiheita:

• Sisältö-osioiden lisääminen ja muokkaus sivustolla: esim. tekstit, kuvat, lomakkeet, uutiset, some-upotukset
  • Sivuston rakenne: sivut, alisivut ja sivun asetukset
  • Jäsensivut ja Hallituksen sivut
  • Siirtyminen uuteen kotisivutyökaluun Yhdistysavaimen vanhemmasta versiosta
  • Käyttöoikeudet (esim. päivittäjä-oikeuksien määrittely)
  • Ulkoasun muokkaus
  • Jäsenrekisterin ominaisuuksien lyhyt esittely

Tapahtuman järjestää

Suomen vanhempainliitto

yhteistyössä Avoine OY:n kanssa

Tilaisuus on webinaari

Ohje webinaariin osallistumisesta: https://www.avoine.fi/webinaariin-osallistuminen/

Tapahtuma-aika

14.5.2019 klo 17:30 - 18:30

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Osallistuminen

Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua erikseen, pääset suoraan osallistumaan tästä linkistä: https://chime.aws/4007764226

100 ensimmäistä mahtuu mukaan.

Valtteri Tervala

Kysy lisää!