Yhteistyöllä eteenpäin! – Tukea koulujen sisäilmatilanteisiin -webinaarit 15.3. alkaen

Yhteistyöllä eteenpäin! – Tukea koulujen sisäilmatilanteisiin

Hei vanhempi, opettaja, kouluterveydenhoitaja, rehtori, toimialajohtaja ja päättäjä!

Tarvitsetko vinkkejä lasten koulunkäynnin ja hyvinvoinnin tukeen, viestintään tai kodin ja koulun yhteistyöhön koulun sisäilmatilanteissa?

Ilmoittaudu mukaan maksuttomiin Yhteistyöllä eteenpäin! -webinaareihin. Webinaareissa kuulet hyvistä käytännöistä, joita on koottu yhteistyössä vanhempien sekä koulujen ja kuntien työntekijöiden kanssa.

Yhteistyöllä eteenpäin! -webinaarisarja:

Ma 15.3.2021 klo 18–19
(striimaus) Ilmoittaudu 11.3. mennessä

Koti ja koulu yhteistyössä – Vinkit vanhempien vaikuttamistyöhön koulujen sisäilmatilanteissa

Puhujina toiminnanjohtaja Ulla Siimes, Suomen Vanhempainliitto ry ja vanhempien sisäilmajaoston puheenjohtaja, Tiina Julin, Homepakolaiset ry

To 18.3.2021 klo 14–15­ (striimaus) Ilmoittaudu 16.3. mennessä

Tieto kulkee! – Kuinka viestiä koulujen sisäilmatilanteissa?

Puhujina viestinnän asiantuntija Noora Jokinen, Noon Viestintä Oy ja hyvinvointijohtaja Juha Valta, Muhoksen kunta

Ma 22.3.2021 klo 14–15 (striimaus) Ilmoittaudu 18.3. mennessä

Kaiken keskellä on lapsi – Opetusjärjestelyt ja hyvinvoinnin tuki koulujen sisäilmatilanteissa

Puhujina kouluyhteistyön ja digitaalisen nuorisotyön päällikkö Jenni Helenius, MLL, Etelä-Suomen suunnittelija Minna Pitkäniemi ja Pohjois-Suomen suunnittelija Outi Leveäoja, Ratkaistaan yhdessä -hanke sekä erityisnuorisotyönohjaaja, väitöskirjatutkija Suvi Kaikkonen

To 25.3.2021 klo 14–15 (Teams) Ilmoittaudu 23.3. mennessä

Tässä voi onnistua! – Ratkaisukeskeiset askeleet koulujen sisäilmatilanteissa

Puhujina kehittämispäällikkö Tiina Simons, Tuusulan kunta ja Pohjois-Suomen suunnittelija Outi Leveäoja, Ratkaistaan yhdessä -hanke

Ke 31.3.2021 klo 18–19 (striimaus) Ilmoittaudu 29.3. mennessä

Askelmerkit auttavat – sisäilmasta oireilevan lapsen tilanteen selvittäminen ja vertaistuki vanhemmille

Puhujina Tatjana Pajamäki, Auttavat puhelimet ja digitaaliset palvelut, MLL / Päivi Lempiäinen, vanhempi, Nurmijärven hengitysyhdistyksen sisäilmajaosto sekä Minna Pitkäniemi, Ratkaistaan yhdessä! -hanke.

Tervetuloa mukaan!

Tapahtuman järjestää

Ratkaistaan yhdessä -hanke

Ratkaistaan yhdessä! -hanke auttaa löytämään keinoja lasten ja perheiden tukeen koulujen sisäilmatilanteissa. STEA-avusteinen hanke toimii vuosina 2018–2021. Hengitysliiton kumppanijärjestöjä hankkeessa ovat Vanhempainliitto ja Homepakolaiset. Yhteistyötä tehdään Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa. Lisätietoja: Kiti Haukilahti, projektikoordinaattori, kiti.haukilahti(a)hengitysliitto.fi, p. 0444077052, www.hengitysliitto.fi/ratkaistaanyhdessa