Ylivieskan vanhempaintoimijoiden verkkotapaaminen 2.11.2022

Suomen Vanhempainliitto järjestää yhteisen verkkotapaamisen Ylivieskassa toimiville vanhempainyhdistyksille ja vanhempaintoimikunnille keskiviikkona 2.11.2022 klo 18-19.30. Tutustutaan ja puhutaan lasten ja nuorten hyvinvoinnista.

Suomen Vanhempainliitosta tapaamisessa ovat mukana erityiskasvatuksen asiantuntija Sari Haapakangas, järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti, Ratkaistaan yhdessä -hankkeen asiantuntija Outi Leveäoja sekä yhdenvertaisuusasiantuntija Aslak Rantakokko.

Tilaisuus on maksuton ja yhdestä yhdistyksestä saa mielellään tulla mukaan useampikin osallistuja. Ilmoittauduthan mukaan 27.10. mennessä.

Illan ohjelma

klo 18.00 Tullaan tutuiksi

• Esittäytyminen ja vanhempaintoimijoiden ajankohtaiset kuulumiset

klo 18.30 Koulurauha-ohjelma

• Koulurauha-ohjelman tavoitteet ja toimenpiteet
    • Valtakunnallinen Koulurauhan julistustapahtuma Ylivieskassa elokuussa 2023
    • Koulurauha-vanhempainilta
  • Keskustelua lasten ja nuorten hyvinvoinnista Ylivieskassa

klo 19.00 Suomen Vanhempainliiton tuki vanhempaintoimijoille ja vanhemmille

klo 19.30 Illan päätös

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot:
Järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti, Suomen Vanhempainliitto

Tapahtuman järjestää

Verkossa teams-alustalla

Tapahtuma-aika

2.11.2022 klo 18:00 - 19:30

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Teams-ohjeet

Tapaaminen pidetään Teams-alustalla. Tapahtumaan voi kirjautua sisään 10 minuuttia ennen tapaamisen alkamista ja samalla testata yhteydet.

Voit liittyä Teams-kokoukseen millä tahansa laitteella riippumatta siitä, onko sinulla Teams-tili. Jos sinulla ei ole tiliä, voit liittyä vieraana seuraamalla näitä ohjeita.

Liittymisohjeet

1. Liity Microsoft Teams -kokoukseen annetusta linkistä.
  2. Tämä avaa verkkosivun, jossa näet kaksi vaihtoehtoa: Lataa Windows-sovellus ja Liity sen sijaan verkossa. Jos liityt verkossa, voit käyttää joko Microsoft Edgeä tai Google Chromea. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa. Salli se, jotta sinut nähdään ja kuullaan kokouksessa.
  3. Kirjoita nimesi ja määritä ääni- ja videoasetukset. Jos kokoushuone (tai toinen kokoukseen yhdistetty laite) on lähellä, valitse Poista ääni käytöstä välttääksesi häiriöitä. Valitse Puhelimen ääni, jos haluat kuunnella kokousta matkapuhelimellasi.
    Kokoukseen on hyvä tulla mikrofoni ja kamera suljettuina, voit avata ne, kun pääset kokoukseen sisään. Löydät mikrofoni- ja videoikonit ikkunan vierestä yläreunasta oikealta, niistä saat mikrofonin ja/tai kuvan pois päältä/päälle.
  4. Kun olet valmis, valitse Liity nyt.
  5. Tämä siirtää sinut kokouksen odotustilaan, josta kokouksen järjestäjä liittää sinut mukaan kokoukseen.