KESY – keskustelu symbolein
Ovatko oppilaan kehitys- ja arviointikeskustelut aikuisten juttutuokioita?
Haluatko vahvistaa lapsen näkökulmaa moniammatillisessa keskustelussa?
Onko ryhmässäsi oppilas, joka ei juurikaan puhu?
Oppilaan osallisuus tulee varmistaa häntä koskevissa kehitys-, HOJKS- ja moniammatillisissa keskusteluissa kouluissa. Tähän tarpeeseen on kehitetty symbolipohjainen KESY- peli ja lapsilähtöistä kommunikaatiota tukeva toimintamalli.
Materiaali on suunnattu alakoululaisille, mutta sitä voi soveltaa eri ikäisille lapsille ja nuorille sopivaksi.
Osta KESY verkosta (valteri.fi)
SASY – SAMTAL MED HJÄLP AV SYMBOLER
Tekijät:
Materiaalin ja toimintamallin ovat tuottaneet Oppimis- ja ohjauskeskus Valterin Ruskeasuon yksikkö, Martinniemen koulu sekä Suomen Vanhempainliiton Epeli -hanke.
Tutustu myös näihin!
Jaa artikkeli