Seija Suominen

Hallinto- ja taloussihteeri

seija.suominen@vanhempainliitto.fi

Töissä

Huolehdin Vanhempainliitossa henkilö- ja talousasioista sekä toimiston sujuvaan arkeen liittyvistä rutiineista.

Arvostan työpaikkani vapaata ilmapiiriä, joka kannustaa mielipiteen ilmaisuun ja luovuuden pursuamiseen. Olen utelias uusien asioiden ystävä. Venyn ja paukun, sopeudun, hyväksyn, suvaitsen, ihailen, jaksan. Vapaalla viiletän lastenlasten parissa tai tutustun lähiympäristön elämään perheen ja ystävien kanssa. Olen sinut niin kaupungin sykkeen kuin erämaan hiljaisuudenkin kanssa.

Vapaalla

Kun minusta tulee iso, haaveilen tekeväni tarinamallin, jossa yhdistän kaiken kokemani ja oppimani. Matematiikalla on kunniapaikka luomuksessani – se on maailman kaunein, universaali kieli.

Galileo Galilei 400 vuotta sitten:
”Filosofia on kirjoitettu tähän suureen kirjaan, maailmankaikkeuteen, joka on aina edessämme avoinna. Kirjaa ei kuitenkaan käsitetä, ennen kuin oppii ymmärtämään kieltä ja lukemaan kirjaimia, joilla se on kirjoitettu. Se on kirjoitettu matematiikan kielellä, ja sen aakkosina ovat kolmiot, ympyrät ja muut geometriset kuviot, joita ilman on ihmisen mahdotonta ymmärtää siitä sanaakaan. Ilman niitä vaellamme vain pimeässä labyrintissa.”