Menneet

Tavataan Educassa osastolla 6h80 25.-26.1.2019!

Vanhempainliitto kohtaa opetuksen ja kasvatuksen ammattilaisia Educa- tapahtumassa Helsingin messukeskuksessa 25.-26.1.2019. Löydät meidät osastolta 6h80, Tervetuloa! Yhteistyössä Roberts Berries. Katso messuohjelmamme tästä Educa 2019 – rekisteröidy messuvieraaksi

poika ja hehkulamppu

Kuntayhdistysten lähialuetapaaminen Turku 4.2. klo 18-20

Vanhempainliitto järjestää lähialuetapaamisen kuntakohtaisten vanhempainyhdistysten toimijoille ja toiminnasta kiinnostuneille Turun alueella.

ryhmä ihmisiä luovassa toimistossa

Vanhempainliiton kokoukset

Liittokokous la 17.11.2018

Suomen Vanhempainliiton sääntömääräinen liittokokous pidetään marraskuun 17. päivä Helsingissä Allianssi-talossa. Kutsuttuna ovat kaikki Vanhempainliiton jäsenyhdistykset.

ryhmä ihmisiä luovassa toimistossa

Kuntayhdistysten lähialuetapaaminen Kotka 30.10. klo 18-20

Vanhempainliitto järjestää tilaisuuden kuntakohtaisten vanhempainyhdistysten toimijoille ja toiminnasta kiinnostuneille Kotkan, Porvoon, Loviisan, Haminan ja Pyhtään alueella.

Jäsenilta Nokian ja Ylöjärven vanhempaintoimijoille 30.10. klo 18-20

Suomen Vanhempainliitto järjestää Nokian ja Ylöjärven kaupunkien vanhempaintoimijoille yhteisen jäsenillan tiistaina 30.10. klo 18-20. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki vanhempaintoimijat, erityisen runsasta osanottoa toivomme vanhempainyhdistyksien hallituksien väestä. Illan tavoitteena on löytää uutta innostusta vanhempaintoimintaan sekä käynnistää vanhempaintoimijoiden verkostoituminen. OHJELMA 17.45   Kahvia ja teetä tarjolla Tervetuloa! 18.00    Innostu ja innosta!   Jäsenhankinta, toimintaideat ja viestintä […]

Kiedo meidät tarinaan – lukukampanja

Haastamme miehet, päiväkodit, koulut ja kirjastot mukaan yhteiseen lukukampanjaan. Kiedo meidät tarinaan lukutuokioita kannustetaan järjestämään etenkin miesten viikolla 5. – 11.11.2018. Ilmoita ryhmäsi mukaan 3.11.2018 mennessä, ja voit osallistua kirjapaketin arvontaan!

Kampanja

Maailman suurin vanhempainilta 12.11.2018

Vanhempien rooli lastensa koulun käynnissä on tärkeä. Haluaisitko sinä vanhempana olla aktiivisemmin mukana lapsesi koulupäivässä? Miten sinä voisit tukea lastasi koulun käynnissä? Tule mukaan valtakunnalliseen keskusteluun, jossa mahdollistetaan vanhempien välinen dialogi ympäri Suomen. Maailman suurimman vanhempainillan tavoitteena on sitouttaa ja innostaa kaikki Suomen vanhemmat mukaan koulumaailman muutokseen. Tänä vuonna erityinen painopiste on vanhemmissa ja heidän […]

epeli tunnus

Medialle Vanhempainliiton kokoukset

EPeLI -hankkeen päätösseminaari

EPeLI (2016-2018) on Suomen Vanhempainliiton valtakunnallinen, erityislasten ja heidän huoltajiensa osallisuutta edistävä kehittämishanke, jonka keskeisenä tavoitteena on edistää erityislasten osallisuutta koulussa sekä tuoda erityisperheiden tarpeita ja ääntä nykyistä paremmin esiin koulumaailmassa ja vanhempaintoiminnassa.

ryhmä pitelee palapelin paloja

Vanhempainliiton koulutukset

Osaamista yhteistyöhön koulussa ja päiväkodissa!

Kodin ja koulun / päiväkodin yhteistyö – täydennyskoulutus opettajille sekä päiväkodin ja koulun johdolle. Koulutus sisältää neljä lähiopetuspäivää sekä itsenäistä etäopiskelua. Koulutus on osallistujille maksuton.

Kuntakohtaisten vanhempainyhdistysten Kesäpäivät 25.–26.8.2018

Kesäpäivät on tarkoitettu kuntakohtaisille vanhempaintoimijoille verkostoitumiseen, hyvien käytäntöjen jakamiseen ja uuden oppimiseen.