Chillisti Mukana! -hankkeen päätösseminaari – Toinen Aste Suomi!

Suomen Vanhempainliiton Chillisti Mukana! -hanke on loppusuoralla. Hankkeen päätösseminaari Toinen Aste Suomi! järjestetään Helsingin musiikkitalon Terassilämpiössä keskiviikkona 07.02.2024 klo 9.30-12.00.

Chillisti Mukana! -hankeessa olemme kehittäneet kotien kanssa tehtävää yhteistyötä yhdessä kahdeksan toisen asteen pilottioppilaitoksen kanssa. Nyt on tullut aika koota kaikki kokemukset ja opit yhteen. Tervetuloa seminaariin kuulemaan mitä kolmen vuoden aikana on opittu, koettu ja ennen kaikkea: ovatko oppilaitos, oppilas ja koti luotuja toisilleen?

Virittäydy tunnelmaan ja katso virallinen traileri:

Toinen aste Suomi!

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto

Tapahtumapaikka

Tapahtuma-aika

7.2.2024 klo 9:30

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Sitova ilmoittautuminen tapahtumaan tämän linkin kautta:

Tilaisuuteen mahtuu rajallinen määrä osallistujia. Linkki sulkeutuu automaattisesti, kun tilaisuus on täynnä.

HUOM. Mikäli olet jo ilmoittautunut tilaisuuteen toista kautta, sinun ei tarvitse ilmoittautua uudestaan.