Kohti tulevaa – tietoa ja toiveita vapaaehtoistoiminnan tulevaisuudesta 30.8. klo 18–19

Mitä ennakointi on ja miksi se kannattaa vapaaehtoistoiminnassa?

Mikä on muutoksessa vapaaehtoistoiminnan kentällä juuri nyt? Entä kuinka paljon puhutte siitä, millaista tulevaisuutta haluatte toiminnallanne rakentaa?

Kansalaisareenan Kohti tulevaa -hankkeen tulevaisuusmuotoilija Mari Tähjä ja viestintäkoordinaattori Anyara G. Wise johdattavat vapaaehtoistoiminnan muutosilmiöiden pyörteisiin. Lue lisää Kohti tulevaa -hankkeesta: https://kansalaisareena.fi/hankkeet/ennakointi/ ja ota varaslähtö muutosilmiöiden tunnistamiseen tutustumalla hankkeen tulevaisuuskatsaukseen: https://link.webropol.com/s/kohtitulevaa-tulevaisuuskatsaus.

Potrettikuva Mari Tähjä
Tulevaisuusmuotoilija Mari Tähjä
Potrettukuva Anyara G. Wise
Viestintäkoordinaattori Anyara G. Wise

Kenelle

Koulutukseen voivat osallistua kaikki kuntatason vanhempainyhdistysten toimijat tai kuntatason vanhempaintoiminnasta tai aiheesta kiinnostuneet. Koulutus on osa Yhdessä -etätapaamissarjaa.

Tavoitteena on, että osallistujat tietävät, miten ennakointi voi tukea ja kasvattaa vapaaehtoistoimintaa. Lisäksi osallistujat tietävät, mitä tulee huomioida, jotta voi rakentaa tulevaisuuden vaikuttavampaa järjestö- ja vapaaehtoistoimintaa tänään.

17.55 Osallistumislinkki aukeaa

18.00 Tervetuloa!

18.05 Alustus vapaaehtoistoiminnan muutosilmiöihin, Mari Tähjä ja Anyara G. Wise/ Kohti tulevaa -hanke

18.45 Kysymyksiä ja keskustelua

19.00 Tilaisuus päättyy

Kysy lisää!

Tapahtuman järjestää

Etätilaisuus

Tapahtuma-aika

30.8.2023 klo 18:00 - 19:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Ilmoittaudu mukaan tästä

Ilmoittautua voi aina tilaisuuden alkamiseen asti. Ilmoittautumisesta saat vahvistussähköpostin, mistä löytyy osallistumislinkki.