Kuka lasta kasvattaa – koti, koulu vai joku muu? -keskustelu Hyvin sanottu -festivaaleilla 30.9.2023

Vanhempainliitto järjestää kaksi keskustelua lauantaina 30.9.2023 Hyvin sanottu -keskustelufestivaaleilla Verkatehtaalla Hämeenlinnassa!

Festivaalin järjestää Yle yhdessä Erätauko-säätiön kanssa. Mukana on yli 150 muuta kumppania, joista Vanhempainliitto on yksi.

”Kuka lasta kasvattaa – koti, koulu vai joku muu?”

Lauantain toinen keskustelumme on pop-up keskustelu klo 12.45-14.15 tilassa Boxi ja se järjestetään yhdessä Opetusalan Ammattijärjestön OAJ:n kanssa teemalla ”Kuka lasta kasvattaa – koti, koulu vai joku muu?”. Keskustelun ohjaa Ulla Siimes Lastensuojelun Keskusliitosta ja keskustelijoina ovat Hilkka Kemppi (kansanedustaja), Markus koski (Nuva ry), Anne Laatikainen (Iittalan yhtenäiskoulu), Katarina Murto (Opetusalan Ammattijärjestö OAJ), Saija Ohtonen-Jones (Suomen Vanhempainliitto), Elina Pekkarinen (lapsiasiavaltuutettu) ja Heli Pruuki (Lasten ja Nuorten keskus).

Pop-up keskustelu striimataan livenä YouTuben kautta ja pääset seuraamaan suoraa keskustelua tämän sivun alaosassa olevasta upotuksesta tai YouTube-linkistä.

”Lähikoulusta paras koulu – vanhemmat mukana rakentamassa kouluyhteisöä”

Lauantaiaamusta järjestämme lisäksi luottamuksellisen keskustelun pureutuen muun muassa siihen, miten vanhempien toiminnalla voidaan vahvistaa hyvää ja turvallista kouluyhteisöä, mitkä asiat tekevät hyvän koulun ja mitkä asiat vaikuttavat kouluvalintaan?

Keskustelu on luottamuksellinen eli siihen osallistuvat vain kutsutut henkilöt. Julkaisemme keskustelun jälkeen yleisiä nostoja ja huomioita.

Tutustu koko festivaalin ohjelmatarjontaan tästä (avautuu uuteen ikkunaan)

Tapahtuman järjestää

Suomen Vanhempainliitto ja Opetusalan Ammattijärjestö OAJ

Verkatehdas

Paasikiventie 2
13200 Hämeenlinna

Tapahtuma-aika

30.9.2023 klo 12:45 - 14:15

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

Jos upotus ei toimi, seuraa ”Kuka lasta kasvattaa – koti, koulu vai joku muu?” -keskustelua tästä linkistä (siirtyy YouTube -sovellukseen)