Vanhempaintoimijoiden verkostopäivä Kuopiossa 18.4.

Tervetuloa vanhempaintoimijoiden verkostopäivään Kuopioon!

Minkälaista kodin ja koulun yhteistyötä tehdään teidän kunnassanne? Minkälaisia hyviä tai huonoja kokemuksia yhteistyöstä teillä on? Entä mitä onnistunut yhteistyö voisi olla? Haluamme kuulla, miten sinä koet kodin ja koulun yhteistyön laajemmin kuin oman koulun osalta. Lisäksi pääset tutustumaan kuntakohtaisen vanhempaintoimintaan ja muihin vanhempaintoimijoihin. Tilaisuuden järjestävät yhdessä Suomen Vanhempainliitto ja Kuopion vanhempainyhdistysten alueyhdistys.

Mistä puhutaan ja mikä on keskustelun tavoite?

Tervetuloa kuulemaan kodin ja koulun yhteistyön ja kuntakohtaisen vanhempaintoiminnan malleista sekä pureutumaan siihen, mitä on onnistunut vanhempaintoiminnan ja kunnan yhteistyö. Tavoitteena on, että jokainen tulee kuulluksi ja synnytämme yhdessä syvemmän ymmärryksen yhteistyön kehittämisestä kuntatasolla.

Keitä toivomme paikalle?

Kutsumme paikalle Pohjois-Savon maakunnan alueen vanhempaintoimijoita, erityisesti sinut, joka toimit kuntakohtaisessa vanhempainyhdistyksessä tai olet kiinnostunut vanhempaintoiminnan kehittämisestä (omassa kunnassasi). Jotta ideat ja kokemukset kodin ja koulun yhteistyöstä saadaan laajemmin jaettua, kutsutaan paikalle myös sivistystoimen viranhaltijoita ja rehtoreita.

Käytännön asiat & info

Tapahtuma järjestetään Kuopiossa Puijonsarven koululla, Keski-Kaari 44. Sisäänkäynti tapahtuu koulun pääovesta. Tilaisuudessa on tarjolla kahvi/ teetä ja pientä suolaista sekä makeaa.

17.30 Tervetulokahvit

18.00 Aloitus ja alustukset

18.45 Keskustelua ja verkostoitumista

20.00 Yhteenveto

20.30 Lopetus

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan toivotaan 16.4.2023 mennessä. Ilmoittaudu mukaan tämän sivun alaosassa olevasta linkistä. Laita myös tapahtuma kalenteriisi alla olevista linkeistä. Voit muokata ilmoittautumistasi viimeiseen ilmoittautumispäivään asti.

Kysy lisää!

Tapahtuman järjestää

Suomen vanhempainliiton logo

Puijonsarven koulu

Keski-Kaari 44, 70420 Kuopio

Tapahtuma-aika

18.4.2023 klo 17:30 - 20:30

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Tapahtuman materiaalit

Kiitos, kun osallistuit tilaisuuteemme. Keräämme palautetta tapahtumastamme, jotta voimme kehittää tilaisuuksiamme. Arvostamme, kun ehdit antamaan meille muutaman minuutin.

Anna palautetta tästä