Vanhempaintoimijoiden verkostopäivä Turussa 29.5.

Tervetuloa vanhempaintoimijoiden verkostopäivään Turkuun!

Minkälaista kodin ja koulun yhteistyötä tehdään teidän kunnassanne? Minkälaisia hyviä tai huonoja kokemuksia yhteistyöstä teillä on? Entä mitä onnistunut yhteistyö voisi olla? Haluamme kuulla, miten sinä koet kodin ja koulun yhteistyön laajemmin kuin oman päiväkodin tai koulun osalta. Lisäksi pääset tutustumaan kuntakohtaisen vanhempaintoimintaan ja eri kuntien vanhempaintoimijoihin. Tilaisuuden järjestää Suomen Vanhempainliitto.

Mistä puhutaan ja mikä on keskustelun tavoite?

Tervetuloa kuulemaan kodin ja koulun yhteistyöstä kuntatasolla sekä pureutumaan siihen, mitä on onnistunut vanhempaintoiminnan ja kunnan yhteistyö. Tavoitteena on, että jokainen tulee kuulluksi ja synnytämme yhdessä syvemmän ymmärryksen yhteistyön kehittämisestä kuntatasolla.

Keitä toivomme paikalle?

Kutsumme paikalle Varsinais-Suomen maakunnan alueen vanhempaintoimijoita, erityisesti sinut, joka toimit kuntakohtaisessa vanhempainyhdistyksessä tai olet kiinnostunut vanhempaintoiminnan kehittämisestä (omassa kunnassasi).

Käytännön asiat & info

Tilaisuus järjestetään Turussa Kulman Klubitilassa (Brahenkatu 2, 20100 Turku). Tilaisuudessa on tarjolla kahvi/ teetä ja pientä makeaa.

17.30 Tervetulokahvit

17.45 Aloitus

18.00 Keskustelua ja verkostoitumista

19.15 Yhteenveto

19.30 Lopetus

Kysy lisää!

Tapahtuman järjestää

Suomen vanhempainliiton logo

Kulman Klubitila

Brahenkatu 2

20100 Turku

Tapahtuma-aika

29.5.2023 klo 17:30 - 19:30

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Tapahtuman materiaalit

Kiitos osallistumisesta tilaisuuteemme. Haluamme kuulla mielipiteesi tilaisuudesta ja teemasta. Hyödynnämme palautteita kehittäessämme ja suunnitellessamme tulevia tilaisuuksia sekä arvioidessamme toimintaamme. Kiitos, kun käytät lyhyen hetken aikaa vastaamiseen!

Anna palautetta tästä linkistä