Verkostopäivät kuntakohtaisille vanhempaintoimijoille 4.–5.11.2023

Tervetuloa vanhempaintoimijoiden Verkostopäiville Tampereelle!

Tapahtuman tarkoituksena on yhdistää kuntakohtaisten vanhempainyhdistysten toimijoita ja tarjota paikka uusille ajatuksille. Verkostoitumisen lisäksi tapahtuma tarjoaa koulutusta, aikaa vertaiskeskustelulle ja oivalluksille. Verkostopäivät on iloinen ja rento tapahtuma, missä oppimisen lisäksi viihdytään yhdessä.

Kenelle

Tapahtumaan voi osallistua kaksi henkilöä/ kuntakohtainen vanhempainyhdistys. Yhdistysten tulee sopia yhdessä osallistujat ennen ilmoittautumista.

Paikka ja saapuminen

Verkostopäivät järjestetään Tampereella Holiday Club Kehräämössä, osoitteessa Lapinniemenranta 12, 33180 Tampere. Saapuessasi autolla voit pysäköidä hotellin parkkipaikalle. Tampereen rautatieasemalta on n. 2 km kävelymatka.

Osallistuminen ja matkustaminen

Vanhempainliitto tarjoaa kahdelle osallistujalle/ yhdistys majoituksen, ohjelman ja ohjelmanmukaiset ruokailut. Osallistujien tulee itse huolehtia matkakuluista mutta kuntakohtaiset vanhempainyhdistykset voivat, uuden linjauksen mukaan, korvata myönnetystä jäsenjärjestöavustuksesta osallistujien matkakulut. Mikäli yhdistys ei ole saanut tänä vuonna jäsenjärjestöavustusta tai matkakulujen osalta on muuten kysyttävää, olkaa yhteydessä Vanhempainliittoon ennen matkustuksen aloittamista.

Viimeinen ilmoittautumispäivä tapahtumaan on 15.10.2023. Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli et pääse osallistumaan tapahtumaan, kysy, pääsisikö yhdistyksestänne toinen edustaja tilallesi. Mikäli saatte sovittua uuden edustajan, tulee hänen tietonsa olla ilmoitettu Vanhempainliittoon viimeistään 8 vrk ennen tilaisuuden alkua. Ilmoittamatta jääneestä peruutuksesta peritään 100 € peruutusmaksu.

Majoitus

Majoitus tapahtuu kahden hengen huoneissa Holiday Club Kehräämössä Tampereella. Vanhempainliitto huolehtii majoitusten varaamisesta. Mikäli haluat majoittua yhden hengen huoneessa, voit maksaa huoneen erotuksen 93 € huoneiden saatavuuden mukaan. Ilmoita tästä ilmoittautumisen yhteydessä.

Ohjelma

Tapahtuma alkaa lauantaina 4.11.2023 lounaalla klo 12. Verkostopäivien ohjelma alkaa klo 13. Tapahtuma päättyy sunnuntaina 5.11.2023 klo 12 lounaaseen, jonka jälkeen alkaa kotimatka.

La 4.11.2023

12.00 Saapuminen ja lounas

13.00 Verkostopäivien avaus, Valtteri Tervala, Vanhempainliitto

13.05 Näin onnistut vaikuttamistoiminnassa (case-koulutus), Sanna Valtonen, Helvary

14.35 Tauko

14.45 Näin onnistut vaikuttamistoiminnassa koulutus jatkuu

16.00 Iltapäiväkahvi

16.30 Kuntakohtainen vanhempaintoiminta – osallistujat kertovat yhdistysten toiminnasta

18.00 Päivän oivallukset

19.00 Päivällinen

Vapaa-aikaa ja kylpylämahdollisuus

Su 5.11.2023

7.30 Aamupala

9.00 Vanhempien osallisuus toisella asteella, Ville Koikkalainen ja Valtteri Tervala, Vanhempainliitto

10.45 Tauko

11.00 Vanhempainliiton palveluiden kehittäminen

12.00 Lounas ja turvallista kotimatkaa!

Pidätämme oikeuden ohjelman aikatauluun ja sisällöllisiin muutoksiin.

Kysy lisää!

Tapahtuman järjestää

Holiday Club Tampereen Kehräämö

Lapinniemenranta 12

Tapahtuma-aika

4.11.2023 klo 0:00 - 5.11.2023

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Kiitos osallistumisesta, anna palautetta tästä!