Yhdistysavain jäsenrekisterin peruskoulutus 28.8. klo 17-19

Yhdistysavain jäsenrekisterin peruskoulutus 28.8. klo 17-19 Zoom-alustalla

Nettitiimi Oy järjestää Vanhempainliiton jäsenyhdistyksien toimijoille räätälöidyn Yhdistysavain jäsenrekisterin peruskoulutuksen maanantaina 28.8. klo 17.00–19.00. Koulutus on maksuton.

Yhdistysavain on yhdistyksille suunniteltu helppokäyttöinen kotisivu- ja jäsenrekisteripalvelu, jota käyttävät jo tuhannet suomalaiset yhdistykset ja seurat. Yhdistysavaimen perusversio on yhdistyksille maksuton. Yhdistysavain mahdollistaa edulliset ja helposti päivitettävät kotisivut yhdistyksellesi. Voit ottaa Yhdistysavaimesta käyttöön myös pelkän jäsenrekisterin, jolla jäsentietojen ylläpito, tiedotus ja laskutus on vaivatonta.

Suomen Vanhempainliitto on Yhdistysavaimen yhteistyöliitto. Tämä tarkoittaa sitä, että vanhempainyhdistykset voivat tarvittaessa avata oman uuden sivuston tämän Vanhempainliiton oman linkin kautta: https://www.yhdistysavain.fi/liitot/suomen-vanhempainliitto/

Koulutukseen osallistuminen ei edellytä, että Yhdistysavain on jo käytössä, vaan tämä on oiva tilaisuus perehtyä palveluun ja jäsenrekisterin käyttöön.

17.00 Käytännön järjestelyt

• Kouluttaja Janne Käenniemi, Nettitiimi Oy

17.05 Osa 1: Yhdistysavain rekisterin käyttöönotto

• miksi pitää jäsenrekisteriä
  • miten Yhdistysavain rekisterin saa käyttöön ja mitä se maksaa?
  • ryhmät ja jäsentietokentät
  • miten saada jäsenet Yhdistysavain rekisteriin?
  • liittymislomake.

18.00 Viiden minuutin jaloittelutauko

18.05 Osa 2: Jäsenrekisterin hallinta ja jäsentiedotus

• jäsenrekisterin hallinta (jäsenien lisääminen ja poistaminen, jäsentietojen haku ja muokkaus)
  • rekisterin asetukset
  • omien jäsentietojen päivitys. Miten jäsenet näkevät ja päivittävät omia tietojaan?
  • jäsentiedotteen lähetys sähköpostilla
  • ryhmäpostin käyttö lyhyesti
  • tietojen vieminen Exceliin (kaikki ja osin)
  • laskutus ja kulukorvaussovellus lyhyesti.

19.00 Koulutus päättyy

Lisätiedot:
Järjestötoiminnan asiantuntija Anri Leveelahti
anri.leveelahti(a)vanhempainliitto.fi

Tapahtuman järjestää

Verkkokoulutus zoom-alustalla.

Tapahtuma-aika

28.8.2023 klo 17:00 - 19:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Jos kirjaudut ensimmäistä kertaa Zoomiin, varaa hetki aikaa Zoom Client for Meeting -ohjelman lataamiseen koneellesi. Zoomiin voi kirjautua myös selaimen kautta klikkaamalla ”Download Now” à ”Join from Your Browser”, mutta suosittelemme ohjelman lataamista.

Kokeile hyvissä ajoin, että Zoomiin kirjautuminen onnistuu. Samalla voit testata ääni- ja kuvayhteyden toimivuuden. Olemme paikalla Zoomissa noin 15 minuuttia ennen tilaisuuden alkamista.

Kirjaudu järjestelmään omalla nimelläsi. Sinun ei tarvitse luoda käyttäjätunnusta Zoomiin koulutukseen osallistuaksesi.