Yhdistystoiminta ajan tasalle yhdessä 10.5.

Tervetuloa Yhdistystoiminta ajan tasalle koulutukseen. Koulutuksessa käsitellään yhdistyslain muutokset, käydään läpi hyvän hallinnon tavat ja käsitellään Vanhempainliiton päivitetyt mallisäännöt.

Kenelle

Koulutukseen voivat osallistua kaikki kuntatason vanhempainyhdistysten toimijat tai toiminnasta kiinnostuneet. Koulutus on osa Yhdessä -etätapaamissarjaa.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistujat tietävät yhdistyslain muutokset ja ymmärtävät muutosten vaikutukset omassa toiminnassa. Lisäksi osallistujat osaavat käynnistää sääntöpäivitysprosessin ja tunnistavat hyvän hallinnon tavat.

17.55 Osallistumislinkki aukeaa

18.00 Tervetuloa!

18.05 Nämä on hyvä tietää yhdistyslain uudistuksesta

18.30 Vanhempainliiton mallisäännöt

18.45 Hyvä hallintotapa yhdistyksissä

19.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Kysy lisää!

Tapahtuman järjestää

Liity etäkoulutukseen tästä

Tapahtuma-aika

10.5.2023 klo 18:00 - 19:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Tapahtuman materiaalit

Teams-ohjeet

Tilaisuuteen voi kirjautua sisään 10 minuuttia ennen tapaamisen alkamista ja samalla testata yhteydet.

Voit liittyä Teams-kokoukseen millä tahansa laitteella riippumatta siitä, onko sinulla Teams-tili. Jos sinulla ei ole tiliä, voit liittyä vieraana seuraamalla näitä ohjeita.

Liittymisohjeet

1. Liity Microsoft Teams -kokoukseen annetusta linkistä.
  2. Tämä avaa verkkosivun, jossa näet kaksi vaihtoehtoa: Lataa Windows-sovellus ja Liity sen sijaan verkossa. Jos liityt verkossa, voit käyttää joko Microsoft Edgeä tai Google Chromea. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa. Salli se, jotta sinut nähdään ja kuullaan kokouksessa.
  3. Kirjoita nimesi ja määritä ääni- ja videoasetukset. Jos kokoushuone (tai toinen kokoukseen yhdistetty laite) on lähellä, valitse Poista ääni käytöstä välttääksesi häiriöitä. Valitse Puhelimen ääni, jos haluat kuunnella kokousta matkapuhelimellasi.
    Kokoukseen on hyvä tulla mikrofoni ja kamera suljettuina, voit avata ne, kun pääset kokoukseen sisään. Löydät mikrofoni- ja videoikonit ikkunan vierestä yläreunasta oikealta, niistä saat mikrofonin ja/tai kuvan pois päältä/päälle.
  4. Kun olet valmis, valitse Liity nyt.
  5. Tämä siirtää sinut kokouksen odotustilaan, josta kokouksen järjestäjä liittää sinut mukaan kokoukseen.