Suomen Vanhempainliiton johtokunta 2023–2024

Suomen Vanhempainliiton liittokokous Helsingissä, Allianssi-talolla 20.11.2022. Kuvassa johtokunnan tulevalle toimintakaudelle valitut jäsenet: Ylärivissä vasemmalta alkaen Annukka Majanto, Elina Johansson, Reet Einla, Riina Länsikallio ja Johanna Kivistö. Alarivissä Sanna Valtonen, Paula Gassou, Laura Niemelä-Kovanen, puheenjohtaja Johanna Laisaari ja Tiia Malinen. Kuvasta puuttuu Johanna Suomalainen.

Suomen Vanhempainliiton liittokokous on valinnut liiton johtokunnalle puheenjohtajan sekä jäsenet tulevalle toimikaudelle. Vanhempainliiton johtokunnan puheenjohtajana jatkaa Johanna Laisaari nyt kolmatta kautta peräkkäin.

Vanhempainliiton sääntöjen mukaan johtokunnan jäsenet sekä heidän henkilökohtaiset varajäsenensä valitaan kahdeksi kalenterivuodeksi kerrallaan siten, että jäsenistä puolet on vuosittain erovuorossa.

Liittokokous vahvisti lisäksi vuoden 2021 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen, myönsi vastuuvapauden johtokunnalle ja muille tilivelvollisille ja hyväksyi talousarvion sekä toimintasuunnitelman pienin muutoksin vuodelle 2023.

Vanhempainliiton johtokuntaan valitut uudet jäsenet:

Elina Johansson, Lohja – varalla Laura Niemelä-Kovanen, Eurajoki

Johanna Kivistö, Tampere – varalla Riina Länsikallio, Helsinki