Artikkelit

Opi, onnistu ja inspiroidu.

Rajaa aineistolajien mukaan:

ryhmä ihmisiä luovassa toimistossa
Vanhempaintoimijoille Yhdistystoiminta
27.3.2020

Yhdistystoiminta poikkeusoloissa ja tulevaisuudessa

Toimimme muuttuvassa maailmassa, missä poikkeuksellinen tilanne on pakottanut meidät tekemään ison digiloikan. Opimme valtavasti uutta erilaisin kokeiluin, joihin ei normaalioloissa olisi ollut tarvetta. Tilanne tulee todennäköisesti hyödyttämään tulevaisuuttamme monella tapaa ja laajentamaan monen yhdistyksen ja järjestöjen toimintakenttää. Toiminnassa on kuitenkin muistettava yhdistysdemokratia ja jäsenten yhdenvertaisuus unohtamatta lakeja, asetuksia ja sääntöjä.

Hyvinvointi Osallisuus Vanhempaintoimijoille Yhdenvertaisuus Yhdistystoiminta Yhteistyö koulussa Yhteistyö päiväkodissa
8.10.2019

Tule mukaan vanhempaintoimintaan!

Vanhempaintoimintaan voit tulla mukaan juuri sellaisena kuin olet, kaikille on tilaa. Vanhempaintoiminnassa pääset mukaan innostavaan, monipuoliseen vapaaehtoistoimintaan, opit uusia asioita ja saat vertaistukea vanhemmuuteen.

Johdolle Osallisuus Vanhempaintoimijoille Yhdistystoiminta Yhteistyö koulussa Yhteistyö päiväkodissa
26.6.2019

Perusopetus vanhempien kukkarolla

Vanhemmat perusopetusta maksamassa? Kodin ja koulun / päiväkodin yhteistyön pelisäännöissä on syytä kirkastaa, mikä on koululle kuuluva velvoite, ja missä asioissa vanhemmat voivat tukea kouluarkea.

Vanhempaintoimijoille Yhdistystoiminta
1.9.2018

Vanhempainyhdistyksen viestintä

Aktiivinen ja huolella suunniteltu viestintä sujuvoittaa yhdistyksen toimintaa, tekee työn näkyväksi ja vahvistaa vanhempien, koulun ja kunnan välistä yhteistyötä.