Artikkelit

Opi, onnistu ja inspiroidu.

Rajaa aineistolajien mukaan:

Hyvinvointi Osallisuus Vanhempaintoimijoille Yhdenvertaisuus Yhdistystoiminta Yhteistyö koulussa Yhteistyö päiväkodissa
8.10.2019

Tule mukaan vanhempaintoimintaan!

Vanhempaintoimintaan voit tulla mukaan juuri sellaisena kuin olet, kaikille on tilaa. Vanhempaintoiminnassa pääset mukaan innostavaan, monipuoliseen vapaaehtoistoimintaan, opit uusia asioita ja saat vertaistukea vanhemmuuteen.

Vanhempaintoimijoille Yhdistystoiminta
8.10.2019

Liittokaistapalvelu on väliaikaisesti pois käytöstä

Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) uusi yhdistysrekisteri avautui syyskuussa. Yhdistysrekisteriuudistuksen vuoksi Vanhempainliiton käytössä ollut Liittokaistapalvelu on tällä hetkellä poissa käytöstä, joten Vanhempainliiton jäsenyhdistysten ennakkotarkastukseen perustuvat sääntömuutokset tulee tehdä paperilla. Koska ennakkotarkastukseen perustuvan sääntömuutoksen tekeminen tulee sähköisesti mahdolliseksi vasta myöhemmin, veloitetaan niistä paperilla tehtyinä vain sähköisen ilmoituksen käsittelymaksu. Liittokaistapalvelut tulevat käyttöön uudistetussa muodossa vuoden 2020 alkupuolella.

Johdolle Osallisuus Vanhempaintoimijoille Yhdistystoiminta Yhteistyö koulussa Yhteistyö päiväkodissa
26.6.2019

Perusopetus vanhempien kukkarolla

Vanhemmat perusopetusta maksamassa? Kodin ja koulun / päiväkodin yhteistyön pelisäännöissä on syytä kirkastaa, mikä on koululle kuuluva velvoite, ja missä asioissa vanhemmat voivat tukea kouluarkea.

Vanhempaintoimijoille Yhdistystoiminta
1.9.2018

Vanhempainyhdistyksen viestintä

Aktiivinen ja huolella suunniteltu viestintä sujuvoittaa yhdistyksen toimintaa, tekee työn näkyväksi ja vahvistaa vanhempien, koulun ja kunnan välistä yhteistyötä.