Vanhempainyhdistyksen kotisivut ja jäsenrekisteri

30.1.2020

Lapsi puhaltaa saippukuplia ja kuvan päällä on Vanhempainliiton ruudukko elementti

yhdistysavain logo

Vanhempainliitto suosittelee Yhdistysavaimen verkkosivu- ja jäsenrekisteripalvelua. Tältä sivulta löydät Yhdistysavaimen esittelyn sekä ohjeet Yhdistysavaimen käyttöönottoon.

Mikä on Yhdistysavain?

Yhdistysavain on kotimainen, yhdistyksille suunniteltu kotisivujen julkaisualusta ja jäsenrekisteri. Ulkoasuteeman avulla Vanhempainliiton jäsenyhdistykset saavat käyttöönsä liiton tarjoaman sivuston visuaalisen ilmeen. Teeman tarkoitus on yhtenäistää Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistysten visuaalista ilmettä ja tarjota valmis pohja yhdistysten verkkosivuille.

Yhdistysavaimen esittely -webinaaritallenne (Vitec.fi)

Yhdistysavaimen esittelyn PowerPoint-diat 2.11.2021

Vanhempainliiton Yhdistysavain käyttöohjeet (PDF)

Katso Nettitiimin Yhdistysavain peruskurssin tallenne (siirtyy Stream-alustalle)