Ilmianna Arjen valo!

12.9.2018

arjen valo

12.9.2018

Arjen valo on Suomen Vanhempainliiton ja Meidän Perheen kampanja, jolla halutaan nostaa esiin arkisia, usein näkymättömäksi jääviä mutta merkityksellisiä kansalaistekoja lasten ja perheiden hyväksi.

Onko tuttavapiirissäsi ihminen, joka on aina valmis auttamaan ja tukemaan muita? Ehkä vanhempi, joka ottaa omiensa ohessa myös toisten lapsia mukaan, kuljettaa harrastuksiin tai järjestää mielekästä tekemistä? Se, joka ottaa vaikkapa luokkavanhemman tehtävät hoitaakseen, toimii koulun korvana tai järjestää lapsille kerhotoimintaa? Henkilö, joka vapaaehtoisena puhuu ja toimii lasten ja nuorten hyvinvoinnin puolesta?

Arjen valo -kampanjalla halutaan nostaa esiin arkisia, usein näkymättömäksi jääviä mutta merkityksellisiä kansalaistekoja lasten ja perheiden hyväksi. Arjen valoksi voi ehdottaa aikuista tai ryhmää aikuisia. Ehdotukset tulee jättää 30.9.2018 mennessä.

Vanhempainliiton ja Meidän Perheen toimituksen raati valitsee vastauksista ehdokkaat, joiden joukosta valitaan ja palkitaan vuoden 2018 Arjen valo. Palkinnon tarjoaa Innolux Oy. Valitut kärkiehdokkaat esitellään Vauva.fissä loka–marraskuussa, ja lukijat pääsevät osallistumaan voittajan valintaan.

Ehdota Arjen valoa täällä