Vanhempainliiton liittokokous valitsi uusia johtokunnan jäseniä

Vanhempainliiton liittokokous pidettiin Helsingissä lauantaina 16.11.2019. Tiiviin ja antoisan kokouspäivän aikana käsiteltiin liiton sääntöjen mukaiset asiat sekä päivitettiin liiton strategia ja hyväksyttiin toimintasuunnitelma vuodelle 2020.

Liittokokous valitsi myös Vanhempainliiton johtokunnan jäsenet ja varajäsenet kaudeksi 2020-2021:

varsinainen jäsen Marko Asikainen (Kuopio), henkilökohtainen varajäsen Katja Hjerppe (Turku)

varsinainen jäsen Linnea West (Vaasa), henkilökohtainen varajäsen Päivi Pirnes (Oulu)

varsinainen jäsen Jenni Helenius (Hämeenlinna), henkilökohtainen varajäsen Leena Karjalainen (Jyväskylä)

varsinainen jäsen Paula Gassou (Turku), henkilökohtainen varajäsen Maarit Hildén (Sysmä)

varsinainen jäsen Marika Salomaa (Porvoo), henkilökohtainen varajäsen Suvi Valtonen (Naantali)

Vanhempainliiton johtokunnan jäseninä ja varajäseninä jatkavat 2019-2020:

varsinainen jäsen Elina Johansson (Lohja), henkilökohtainen varajäsen Pauliina Pasanen (Vaasa)

varsinainen jäsen Sanna Valtonen (Helsinki), henkilökohtainen varajäsen Marjaana Setälä-Hietanen (Pomarkku)

varsinainen jäsen Heidi Ristolainen (Espoo), henkilökohtainen varajäsen Päivi Christensen (Järvenpää)

varsinainen jäsen Annele Rantavuori (Vantaa), henkilökohtainen varajäsen Maarit Laurinen (Turku)

varsinainen jäsen Heidi Tuimala (Lieto), henkilökohtainen varajäsen Saija Salmi (Kokkola)

Johtokunnan puheenjohtajana jatkaa Johanna Laisaari (2019-2020). Isot kiitokset erinomaisesta kokouksen johtamisesta Markus Söderlundille.

Ulla Siimes, toiminnanjohtaja, Suomen Vanhempainliitto
040 553 0981, ulla.siimes@vanhempainliitto.fi