Teatterivierailu vanhempaintoimijoille Kansallisteatteriin

Tervetuloa teatteriin! Suomen Kansallisteatteri ja Vanhempainliitto järjestävät yhteistyössä perinteisen teatterivierailun helmikuun 5. päivä. Illan aikana kerromme Vanhempainliiton toiminnasta ja Kansallisteatterin esityksistä, teatterikasvatuksesta, yleisötyöstä sekä Kansallisteatterin tarjoamasta varainhankintakeinosta. Illan päätteeksi nautitaan Kauppamatkustajan kuolema -näytöksestä.

Teatterivierailu järjestetään keskiviikkona 5.2.2020 klo 17.00 alkaen. Ovet avautuvat klo 16.45. Tilaisuus on tarkoitettu Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistyksille.

Kauppamatkustajan kuolema – loistava näytelmäklassikko amerikkalaisen unelman vararikosta

Illan esityksenä on Mika Myllyahon ohjaama Kauppamatkustajan kuolema. Näytös on moderni tragedia elämää suuremmista illuusioista ja niiden konkurssista, isistä ja pojista, valheista ja valheiden jäljistä. Esitys alkaa klo 19 Kansallisteatterin suurella näyttämöllä.

Kansallisteatteri tarjoaa liput kaikille tilaisuuteen ilmoittautuneille. Esityksen kesto on 2 tuntia ja 45 min, sisältää väliajan. Lisätietoja näytelmästä voit lukea täältä.

Sitovat ilmoittautumiset tulee tehdä viimeistään 24.1.2020 mennessä (maks. 2 hlöä/ yhdistys). Kansallisteatteri myy käyttämättömät liput uudelleen, joten ilmoitathan viimeistään perjantaina 31.1.2020 15.00 mennessä, mikäli et pääse tilaisuuteen. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko sekä teatterivierailuun että Kauppamatkustajan kuolema-näytökseen vai vain teatterivierailuun.

Ilmoittaudu tilaisuuteen tapahtumakalenterista

Toimi nopeasti, sillä mukaan mahtuu vain 70 osallistu­jaa ja tilaisuus on ollut täynnä joka vuosi. Suomen Vanhempainliiton toimistolla yhteyshenkilönä toimii Valtteri Tervala.

Tervetuloa yhteiseen teatteri-iltaan!

Lisätietoja: