Kiitoksen paikka

Hyvä työ ansaitsee kiitoksen! Lataa täältä valmis kiitoskortti tai kiitosleima omaan kuvaasi liitettäväksi ja ilahduta tervehdyksellä opettajaa, päiväkotia, koulua, kotiväkeä tai omaa tiimiäsi ja tukijaasi.

Erityisesti 2020 koronakevään aikana sekä kodeissa että kouluissa on tehty poikkeuksellisen opetuksen myötä valtavasti työtä äkillisesti muuttuneissa oloissa. Myös arki varhaiskasvatuksessa on ollut erilaista. Kodin ja koulun yhteistyön sekä vanhempainyhdistystoiminnan toteuttamiseen on etsitty vauhdilla uusia keinoja, naapuriapua ja vertaistukea on annettu. Kaikki yhteisiin talkoisiin osallistuneet ansaitsevat kiitoksen!

Täältä löydät laatimamme valmiit kiitoskortit. Voit ladata myös pelkän kiitosleiman ja koristella sillä kuvan, jonka haluat välittää eteenpäin. Jaa kuvasi myös sosiaalisessa mediassa tunnuksella #kiitoksenpaikka

Kaikille koululaisille Kympin todistus? Lue lisää (unicef.fi)

Valmis kiitoskortti

Kiitos opettaja, päiväkoti, kotiväki, meidän jengi, meidän koulu ja sinä!

Kiitoskortti opettajalle

Kiitoskortti päiväkodille

Kiitoskortti kotiväelle

Kiitoskortti meidän jengille

Kiitoskortti koululle

Kiitoskortti sinulle

Liitä kiitosleima omaan kuvaan

Valitse kuva, klikkaa se auki ja voit tallentaa se täysimittaisena käyttöösi oikeaa hiiren painiketta käyttäen. Koristele leimalla oma kuvasi ja välitä kiitokset eteenpäin!

Kiitosleima opettajalle

Kiitosleima päiväkodille

Kiitosleima kotiväelle

Kiitosleima meidän jengille

Kiitosleima koululle

Kiitosleima sinulle

Suomen Vanhempainliiton kunniakirja

Vanhempainliiton jäsenyhdistykset voivat hakea liiton valtakunnallista tunnustusta henkilölle / henkilöille tai taholle, joka on teoin, sanoin ja asenteellaan tukenut vanhempaintoimintaa, saanut aikaan yhteistä hyvää kasvatusyhteisössä ja vahvistanut toiminnallaan kodin ja koulun / päiväkodin yhteistyötä. Kunniakirjahakemukset käsittelee ja hyväksyy Vanhempainliiton johtokunta. Jos haluat jakaa kunniakirjan tiettynä ajankohtana, esimerkiksi päiväkodin tai koulun vuosijuhlan yhteydessä, muista lähettää hakemus hyvissä ajoin, vähintään kuukautta ennen luovutuspäivää.

Tutustu ja tee kunniakirjahakemus