Vanhempainliiton liittokokous Vantaalla 18.11.

Liittokokous järjestetään Tiedekeskus Heurekassa Vantaalla

Suomen Vanhempainliitto ry, Finlands Föräldraförbund rf:n sääntömääräinen liittokokous pidetään lauantaina 18.11.2023 klo 10.00 Heurekassa Vantaalla (Kuninkaalantie 5, 01300 Vantaa). Järjestelyiden helpottamiseksi liittokokousedustajien toivotaan ilmoittautuvan etukäteen 13.11.2023 mennessä. Myös valtakirjoja voi toimittaa sähköisesti etukäteen.

Liittokokouksessa käsitellään Liiton sääntöjen 16 §:ssä mainitut asiat sekä johtokunnan esitys yhdistyksen sääntöjen muuttamisesta. Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9.00.

Jokainen Suomen Vanhempainliiton jäsenyhdistys on oikeutettu lähettämään liittokokoukseen yhden edustajan. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen valtakirja. Jäsenyhdistyksen edustajalla on myös oikeus edustaa valtakirjalla enintään viittä muuta jäsenyhdistystä.

Pyydämme kokoukseen tulijoita ystävällisesti ilmoittautumaan kokoukseen maanantaina 13.11.2023 mennessä verkkosivuilla olevan linkin kautta, jotta osaamme varata oikean määrä tarjoiluja.

Liittokokoukseen osallistuminen edellyttää läsnäoloa.

Kaikki kokouspäivän materiaali löytyy tältä verkkosivustolta kohdasta ”Tapahtuman materiaalit”. Liittokokousedustajia pyydetään huomioimaan, että kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla.

Alustava aikataulu

9.00 alkaen

Aamukahvia tarjolla

Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa

Aamupäivän aikana on mahdollista verkostoitua muiden vanhempaintoimijoiden sekä liiton toimiston henkilökunnan ja johtokunnan kanssa.

10.00        Liittokokous alkaa, valtakirjojen tarkastus päättyy

12.00        Lounas

13.00        Kokous jatkuu

14.30        Iltapäiväkahvi

Kokous päättyy n. klo 16.00 mennessä.

Kysy lisää!

Tapahtuman järjestää

Suomen vanhempainliitto

Mariankatu 28 B 5
00170 HELSINKI
toimisto(a)vanhempainliitto.fi

Tapahtumapaikka

Tiedekeskus Heureka

Tiedepuisto 1
01300 Vantaa

Tapahtuma-aika

18.11.2023 klo 9:00 - 16:00

Lisää kalenteriin Lisää Google kalenteriin

Tapahtuman materiaalit

Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt. Voit osallistua liittokokoukseen, vaikka et olet ilmoittautunut mutta emme voi taata, että tarjoilut riittävät niille, jotka eivät ole ilmoittautuneet. Kiitos ymmärryksestä.