Saija Ohtonen-Jones

Toiminnanjohtaja / Executive Director

saija.ohtonen-jones@vanhempainliitto.fi

Töissä

Tärkein tehtäväni Vanhempainliiton toiminnanjohtajana on palvella ympärilläni olevaa, sitoutunutta ja huikean osaavaa asiantuntijajoukkoa ja varmistaa panoksellani heille paras mahdollinen työympäristö ja lukuisat onnistumisen kokemukset. Lisäksi johdan Liiton johtokunnan arvokkaalla tuella yhteistä työtä liiton ja sen toiminnan kehittämiseksi. Kuuntelen tarpeita ja toiveita ja tunnustelen kehittymisen paikkoja ja mahdollisuuksia, jotta voimme rakentaa kodin, koulun ja varhaiskasvatuksen välille yhteistyötä lasten ja perheiden parhaaksi. Vastaan myös Liiton taloudesta ja yhteistyöstä monien liitolle tärkeiden yhteistyökumppaneiden kanssa.

Vapaalla

Vapaa-ajallani tykkään lönkötellä metsäpoluilla, puuhailla monenmoista perheen kanssa sekä lukea ja kuunnella e-kirjoja. Jos aikaa riittää, yritän myös vaikuttaa tärkeänä pitämiini asioihin – tällä hetkellä paikallisen seurakunnan neuvostossa ja valtuustossa.